Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eurocash rusza z nową kampanią promocyjną

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2015, 14:41
Eurocash rusza z nową kampanią promocyjną
For. materiały prasowe

Eurocash wystartował z nowa kampanią. 9. kwietnia ruszył MEGATURNIEJ - ogólnopolska akcja promocyjna obejmująca niemal 10 000 Sklepów zrzeszonych w sieciach franczyzowych GRUPY Eurocash: abc, Delikatesy Centrum, Eurosklep, Gama, Groszek i Lewiatan. Klienci sklepów mogą zdobyć 1,4 tys. nagród pieniężnych oraz m.in. wziąć udział w teleturnieju emitowanym na antenie Polsatu. 

By wziąć udział w akcji należy zrobić zakupy za zaledwie 10 zł, w tym kupić przynajmniej jeden produkt ze specjalnej gazetki promocyjnej. Klienci mają szansę na zdobycie nagród pieniężnych w loterii w ramach 6. losowań (pierwsze już 24 kwietnia), a także na występ w telewizji. Teleturniej Mistrz Zakupów, stworzony specjalnie dla Eurocash, emitowany będzie na antenie TV Polsat, a poprowadzi go Piotr Gąsowski. Uczestnicy teleturnieju będą walczyć o nagrodę główną w wysokości 250 tys. zł.

Grupa Eurocash od lat inwestuje w rozwój tradycyjnego handlu detalicznego, organizując sieci franczyzowe i dostarczając właścicielom sklepów efektywne narzędzia do zdobywania przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku. W latach 2013-2014 konsumenci mogli m.in. wziąć udział w dwóch edycjach Mmegaloterii, pierwszej na polskim rynku handlu detalicznego akcji promocyjnej na tak dużą skalę.

- W obu edycjach Megaloterii zebraliśmy ponad 5 milionów kuponów loteryjnych, a do klientów sklepów trafiło 200 samochodów osobowych. Dzięki doskonałej komunikacji oraz zaangażowaniu naszych franczyzobiorców, wszystkie przewidziane nagrody zostały wręczone konsumentom. Jestem przekonany, że innowacyjna formuła Megaturnieju, gdzie dla uczestników mamy m.in. występ w telewizji i szansę na zdobycie 250 000 zł, przyczyni się do sukcesu tej promocji. Tradycyjnie już, naszej flagowej akcji promocyjnej będzie towarzyszyć intensywna kampania reklamowa w ogólnopolskiej telewizji, radiu i w Internecie, a organizacja teleturnieju w TV Polsat w godzinach najlepszej oglądalności dodatkowo wzmocni wizerunek naszych sieci franczyzowych oraz przełoży się na dalszą poprawę konkurencyjności naszych franczyzobiorców na polskim rynku detalicznym – komentuje Luis Amaral, prezes Eurocash.

Akcja promocyjna Megaturniej rozpoczęła się 9 kwietnia i będzie trwać do 1 lipca br., zaś teleturniej Mistrz Zakupów będzie można oglądać na głównej antenie Polsatu od czerwca.

Grupa Eurocash zajmuje się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). Poprzez szereg formatów dystrybucji, koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów i placówek detalicznych w całej Polsce. W ramach prowadzonych formatów franczyzowych skupionych jest ponad 12 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH