Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eurocash zachęca sprzedawców detalicznych do aplikacji mobilnej wspierającej sprzedaż

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-07-2017, 16:22
Eurocash zachęca sprzedawców detalicznych do aplikacji mobilnej wspierającej sprzedaż
Fot. shutterstock

Eurocash Alkohole promuje Drinco, nową aplikację mobilną wspierającą sprzedaż w sklepach detalicznych. Aplikacja Drinco zmienia polski rynek detalicznego handlu tradycyjnego oferując konsumentom miejsce, w którym na bieżąco będą mogli zapoznać się z informacjami o najnowszych promocjach i ofertach specjalnych w lokalnych sklepach.

Aplikacja jest dostępna do pobrania w sklepach App Store i Google Play. Drinco stanowić będzie także platformę, na której niezależni przedsiębiorcy mogą sami ustalać na co i kiedy dadzą  konsumentom rabaty na alkohole i napoje. 

Detal kontratakuje – pod takim hasłem Eurocash przekonuje sprzedawców detalicznych do wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w walce o klienta. Flagowym narzędziem jest platforma Drinco. Po prostej rejestracji umożliwia ona przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż detaliczną dostęp do ogromnej bazy kuponów na alkohole i napoje. Sklep wybiera kupony, które chce zaproponować swoim klientom w wybranym czasie. 

Po włączeniu kuponów przez sklepy, stają się one widoczne dla konsumentów w aplikacji. Prezentacja na mapie pozwala sprawnie wybrać punkt, w którym można zrealizować kupony. 

- Dotychczas większość akcji promocyjnych prowadzonych w ramach sieci handlowych była inspirowana i kreowana odgórnie. Przejście na nowy kanał komunikacji z klientami - urządzenia mobilne - wymaga zmiany myślenia i wypracowania bardziej innowacyjnego podejścia. Aplikacja Drinco pozostawia właścicielom sklepów pełną swobodę działania. Oni sami decydują, kiedy wystartują z nową promocją i jakie produkty będą nią objęte. Dzięki temu są w stanie szybciej reagować na lokalne trendy i skuteczniej przyciągać do sklepu nowych klientów. Ponadto – dodatkowo zarabiać, bo za zrealizowane Drinco-kupony właściciel sklepu otrzyma dodatkowe wynagrodzenie – opowiada Maciej Hojszyk, Dyrektor Marketingu Eurocash Alkohole. 

Drinco to aplikacja, z której skorzystają także konsumenci – specjalny system elektronicznych kuponów rabatowych na bieżąco informuje o promocjach w okolicznych sklepach.

Dla sprzedawcy oznacza to również, że aplikacja pozwala konsumentom „odkryć” jego sklep i poznać jako dobre miejsce na niedrogie zakupy.

Drinco to tylko część zestawu nowatorskich narzędzi wsparcia sprzedaży dla tradycyjnych sklepów detalicznych. Wchodzą w jego skład również aplikacja edukacyjna PingWin oraz Kreator gazetek promocyjnych. Całość – pod nazwą P@ka Lidera – wspiera lokalny handel w walce o klientów. 

- Konsumenci oraz sklepy detaliczne coraz częściej korzystają z nowoczesnych technologii. Chcemy docierać do nich dokładnie w tych miejscach, w których szukają oni informacji o produktach i najnowszych promocjach. Konsumenci regularnie przeglądają ofertę alkoholi na smartfonach i tabletach; podobny trend obserwujemy wśród sklepów - co miesiąc na naszej stronie odnotowujemy 40 proc. udział ruchu mobilnego – podkreśla Maciej Hojszyk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH