Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Eurocash zainwestował 15 mln zł w platformę do zarządzania sklepami

Wiedza o lokalnym rynku, w tym dane demograficzne, rankingi najlepiej sprzedających się produktów i podgląd gazetek konkurencji, szybka i „ucząca się” użytkownika wyszukiwarka towarów, inteligentne listy zakupowe, informacje o kampaniach telewizyjnych największych producentów FMCG czy możliwość zamawiania produktów bezpośrednio z interaktywnej gazetki promocyjnej – to nowe funkcjonalności platformy eurocash.pl, w którą Grupa Eurocash zainwestowała 15 mln zł.

Eurocash zainwestował 15 mln zł w platformę do zarządzania sklepami
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 24-09-2018, 13:03

- Dzięki platformie właściciel sklepu małoformatowego ma więcej informacji o rynku niż dyrektor dużej, centralnie zarządzanej sieci handlowej – mówi Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.

- Platforma przeszła pomyślnie fazę testów i jest realnym wsparciem dla właścicieli sklepów: obniża ich koszty działalności i pozwala na koncentrację wysiłków na konsumencie. - Od lat konsekwentnie zmieniamy oblicze polskiego handlu inwestując w rozwiązania, również z obszaru nowych technologii, które mają ułatwiać prowadzenie biznesu detalicznego przez niezależnych przedsiębiorców - eurocash.pl jest tego najlepszym przykładem – dodaje Luis Amaral. 

Eurocash Dystrybucja to część Grupy Eurocash odpowiedzialna za aktywną dystrybucję. Kanały elektroniczne Eurocash Dystrybucja generują obecnie 3 mld zł obrotu rocznie. Od 24 września 14 tys. sklepów, czyli klienci ECD mogą korzystać z eurocash.pl – platformy dla handlu niezależnego.  

Platforma eurocash.pl dostępna jest w trzech wersjach: online, cloud i mobile. W przyszłości planowane jest udostępnienie narzędzia klientom pozostałych jednostek biznesowych Grupy Eurocash. – Niezależni detaliści muszą stawiać czoło coraz silniejszym dyskontom. Dlatego bardzo liczą na dystrybutorów, którzy nie tylko zapewniają szeroki asortyment i konkurencyjne ceny towaru, ale są również partnerami w biznesie – mówi Tomasz Polański, dyrektor generalny Eurocash Dystrybucja.  

Najważniejsze funkcjonalności eurocash.pl to: 
• Moduł „W Twojej okolicy” – baza wiedzy o lokalnym rynku, przygotowana z wykorzystaniem danych i analiz własnych, oraz firm współpracujących z Eurocash. Dane demograficzne, zwyczaje zakupowe, rankingi najlepiej sprzedających się produktów czy podgląd gazetek konkurencji 
• Inteligentna, szybka wyszukiwarka – „uczy” się klienta, zapamiętuje i podpowiada właściwe hasła, ignoruje błędy. 
• Listy zakupowe – oparte na zaawansowanych algorytmach, podpowiadają najczęściej zamawiane produkty i przypominają o tych dawno nie wybieranych. 
• Sekcja Wiem Więcej – dostęp do informacji pozwalających skutecznie konkurować na rynku 
m.in. wiedzy ekspertów, nowości i trendów rynkowych. 
• Produkty w TV – informacje o telewizyjnych kampaniach reklamowych, planowanych przez producentów współpracujących z Eurocash Dystrybucja. 
• Dostęp do bieżącego budżetu zakupowego i wgląd w indywidualny system rabatowy 
• Składanie i śledzenie reklamacji w systemie 24/7 
• Aukcje – dostępne w zintegrowanej z platformą aplikacji mobilnej pozwalają na licytowanie produktów w wyjątkowych cenach. 

więcej informacji:

Eurocash RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Luis Amaral RSS ALERT    /    eurocash.pl RSS ALERT    /    hurtownie RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.218.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.