Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eurocash zamierza powalczyć o wzrosty w handlu tradycyjnym

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 13-02-2012, 11:29
Eurocash zamierza powalczyć o wzrosty w handlu tradycyjnym
Pedro Marthino, członek zarządu Eurocashu; Fot. ŻelaznaStudio

To prawda, że co roku upada wiele małych sklepów. Jednak cały sektor handlu tradycyjnego ma przed sobą dobre perspektywy. Świadczyć może o tym dobitnie fakt, że w nasze szkolenia dla franczyzobiorców zaangażowali się najwięksi producenci FMCG - Coca-Cola, Unilever, Carlsberg, Animex - mówi Pedro Marthino, członek zarządu Eurocashu.

I dodaje, że większość konkurentów narzeka, że kondycja handlu tradycyjnego podupada, ale nie robią nic, żeby to zmienić. Eurocash dzięki długofalowym szkoleniom franczyzobiorców zamierza powalczyć o wzrosty w handlu tradycyjnym.

Zdaniem Pedro Marthino handel tradycyjny ma przed sobą świetne perspektywy, trzeba mu tylko pomóc w lepszym zorganizowaniu i stworzeniu przeciwwagi dla pozycji handlu nowoczesnego.

Zdaniem Michała Wiśniewskiego, dyrektora działu doradztwa we franczyzie, Profit System doświadczenie i wiedza franczyzodawcy pozwalają partnerom uniknąć pomyłek w biznesie i zwiększają gwarancję sukcesu. Koncepty, które polegają na luźnej współpracy z franczyzodawcą niosą większe ryzyko niepowodzenia. Co prawda licencjobiorcy są bardziej samodzielni, ale częsty brak doświadczenia w biznesie może powodować błędy i obniżenie rentowności ich placówek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czytaj więcej na www.dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • gonzalo 15-02-2012, 17:51:
Producenci się przyłączyli , bo trzeba "coś robić"..na coś kasę wydawać ! a na koniec poklepać się wiecie po czym..
  • Znawca 14-02-2012, 10:37:
Producenci się przyłączyli, bo obroty im lecą "na łeb, na szyję" i muszą COŚ robić...
Co do pomocy ze strony EC to raczej bym na to nie liczył. EC od dłuższego czasu co roku polepsza swoje warunki zakupowe u producentów i jakoś nie widać by dzięki temu sprzedawał taniej niż poprzednio. Jedynym impulsem do obniżania cen jest KONKURENCJA i jeżeli jest ona ograniczona to ceny rosną. Dzięki temu dysproporcja między dyskontami, a sklepami tradycyjnymi się powiększa i kółko się zamyka...
Poza tym w jakiś sposób EC mówi spłacić kredyty które zaciągnął na zakup Tradisu. Skąd weźmie kasę? Z kieszeni sklepikarzy i producentów!!!
  • RR 14-02-2012, 10:09:
PRZY WSPARCIU CENOWYM EUROCASHU I PRZEOBRAŻENIU TRADYCYJNYCH SKLEPÓW W NOWOCZESNE PLACÓWKI BEDĄCE NA POZIOMIE SKLEPÓW SIECIOWYCH HANDEL MOŻE WRÓCIĆ DO NIEDUŻYCH SKLEPÓW ALE BĘDZIE TO CIĘŻKA PRACA DO WYKONANIA DLA EC I JEGO PARTNERÓW WALCZMY Z BIEDRONKĄ PRZECIEŻ TO SZKODNIK

Zobacz wszystkie komentarze (7)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH