Euromarka nagrodziła Biedronkę
Podczas uroczystości wręczania certyfikatów Euromarka, Biedronka - największa w Polsce sieć dyskontów spożywczych - została uhonorowana nagrodą specjalną za najciekawszą kampanię reklamową. Uznanie kapituły zdobyła kampania "Produkty z Biedronki polecają się...".
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
- Ograniczenie handlu w niedzielę przełożyło się na rynek reklamowy
- Gigantyczne promocje. Jak Biedronka i Lidl radzą sobie z niehandlowymi niedzielami?
EUROMARKA to Program Promocji Przedsiębiorczości, który identyfikuje, nagradza oraz promuje marki pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Firma legitymująca się certyfikatem EUROMARKA jest doceniona jako wiarygodny i rzetelny partner oraz reprezentuje nowoczesność i konkurencyjność.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!