REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

F.Vincent, Carrefour na FRSiH: Oferujemy produkty prozdrowotne bez względu na trendy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-10-2016, 17:24
F.Vincent, Carrefour na FRSiH: Oferujemy produkty prozdrowotne bez względu na trendy
Francois Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience, Carrefour Polska. Fot. PTWP

Sieć sklepów Carrefour Polska oferuje produkty ekologiczne i prozdrowotne od wielu lat i bez względu na to, czy w danym okresie istnieje trend konsumencki związany ze zdrowym odżywianiem – mówił Francois Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience, Carrefour Polska w trakcie debaty: "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience" podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

REKLAMA

Wśród obecnych trendów konsumenckich można wyróżnić dbałość o zdrowie i kupowanie prozdrowotnego asortymentu oraz nabywanie produktów "bez czegoś", czyli m.in. bez glutenu, laktozy, cukru czy soli. Część konsumentów kupuje tego typu produkty z powodu przekonań, część z powodu diety, którą muszą stosować ze względu na zdrowie – to jeden z wniosków debaty "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience".

Podczas debaty Francois Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience, Carrefour Polska odniósł się do trendu na prozdrowotną żywność. – Ze względu na zdrowie niektórzy klienci nie mają wyboru i muszą kupować produkty prozdrowotne. Dlatego chcemy zagwarantować im dostępność tych produktów na półce w cenach przez nich akceptowanych. Nie wszyscy mają pieniądze, aby zaopatrywać się w tego typu asortyment – mówił.

Tłumaczył, że sieć Carrefour Polska oferuje produkty ekologiczne i prozdrowotne od wielu lat i bez względu na to, czy w danym okresie istnieje trend konsumencki związany ze zdrowym odżywianiem. – Przykładowo produkty spod znaku "Jakość z natury" rozwijamy od 1997 roku i jest to dla nas bardzo ważny element naszej oferty – mówił.

Francois Vincent odniósł się również do trendów w przyszłości. – Istotnym kryterium podczas zakupów produktów spożywczych w Polsce jest obecnie niska cena, ale w przyszłości – według mnie – bardziej znacząca będzie transparentność. My jako sieć możemy tym zarządzać i kierować informację do klientów w taki sposób, żeby była ona jak najbardziej czytelna – mówił.

Nasz priorytet – tłumaczył – to rozwijać kategorie produktów prozdrowotnych. – Chcemy, aby były one coraz tańsze i będziemy pracować nad tym wspólnie z dostawcami – zapewniał.

Francois Wincent mówił także o formatach sklepowych i o obecnej popularności formatu convenience. – Carrefour ma na świecie 40 lat doświadczeń w formatach convenience – opowiadał.

Wyjaśnił, że format convenience nie jest dedykowany tylko większym miastom. – W tym formacie mamy partnerów w gminnych spółdzielniach, które kojarzą się z bardzo tradycyjnym handlem – tłumaczył.

Zaznaczył, że Carrefour Polska współpracuje również ze Spółdzielnią "Hale Banacha" w Warszawie. – Właściciele "Hal Banacha" mają jeden punkt od wielu lat. Otworzyli również kolejne placówki, poprosili nas o pomoc i działamy wspólnie. Nie jest więc tak, że zabieramy, tylko współpracujemy razem. I to jest właśnie handel – podsumował.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (30 731) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 149)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH