Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Facebook chce ułatwiać Polakom zakupy

Lawinowy przyrost użytkowników zachęcił Facebooka do uruchomienia w Polsce geolokalizacji, czyli funkcji, która podpowie nam, gdzie zrobić zakupy w okolicy, w jakiej akurat się znaleźliśmy. To rewolucja w handlu - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

Serwis przewiduje, że za rok będzie miał już 10 mln polskich kont i zapowiada wprowadzenie do Polski nowej usługi. Korzystając z Places, czyli lokalizowania użytkownika za pomocą telefonu komórkowego, będzie można podpowiedzieć mu, jakie sklepy czy punkty usługowe są w jego pobliżu, i wysłać ofertę promocyjną.

Taki system działa już w Stanach Zjednoczonych i właśnie ruszył w czterech państwach Europy: Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech. W Polsce zapowiedziano jego start na drugi kwartał tego roku.

- Świadomość istnienia tej usługi jest wśród polskich użytkowników coraz większa. Rośnie też liczba użytkowników smartfonów, którzy będą mogli z niej najwygodniej korzystać. To najwyższy czas na wprowadzenie w Polsce Deals - przekonuje Olga Magiera z agencji StarDigital, która stworzyła jedną z pierwszych w Polsce aplikacji dla sklepów internetowych na Facebooka ShopAtSocial.

Facebook w Polsce już szykuje się do negocjacji z partnerami, którzy dadzą rabaty użytkownikom serwisu. I przy okazji będą mogli na tym nieźle zarobić: za każdym razem, gdy użytkownik portalu skorzysta z takiej oferty, informacja o tym pojawi się na jego profilu i może przyciągnąć kolejnych klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Facebook RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.196.208.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.