Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Facebook nie chce być kolejnym sklepem internetowym

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 28-02-2012, 13:41

Czterech dużych sprzedawców - Gamestop, Gap, J.C. Penney i Nordstrom - w ciągu ostatniego roku otworzyło, a następnie zamknęło swoje sklepy na Facebooku - informują wirtualnemedia.pl, za agencją Bloomberg.

Jak mówi Sucharita Mulpuru, analityk Forrester Research, firmy oczekiwały, że Facebook stanie się nowym celem, miejscem w którym ludzie będą robić zakupy. Okazało się jednak, że było to jak „próba sprzedania czegoś ludziom podczas gdy ci spotykają się ze znajomymi w barze".

Wcześniej Facebook wydawał się być idealnym miejscem dla dokonywania zakupów przez jego ponad 800 milionów członków. Mówiło się nawet, że może zagrozić Amazonowi czy PayPal - czytamy w serwisie wirtualnemedia.pl.

Przeczytaj także:

Stefan Golonka, prezes Kraft Foods Polska: Chcemy wiedzieć, co myślą konsumenci

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH