Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Faktoria Win pomoże Grupie Eurocash podbić rynek wina w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-04-2014, 21:38
Faktoria Win pomoże Grupie Eurocash podbić rynek wina w Polsce
Faktoria Win to sekcja z winem, którą odnaleźć można już w prawie 400 sklepach w całym kraju

W ramach struktury Grupy Eurocash rusza projekt pod nazwą Faktoria Win. Faktoria to sekcja z winem, którą odnaleźć można już w prawie 400 sklepach w całym kraju. Koncept opiera się na podziale win ze względu na konkretne okazje, dla których dedykowane są poszczególne marki. Powstała po to, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji podczas kupowania wina.

Faktoria Win to koncepcja, którą zdefiniować można jako sklep w sklepie. Jak wyjaśniają przedstawicele Faktorii „projekt jest odpowiedzią na potrzeby polskich konsumentów, dla których zakup wina wciąż pozostaje zajęciem stresującym i trudnym. Jak wskazują badania1, odbiorcy, w wyniku swojej niewiedzy i braku wsparcia wolą nie ryzykować i przywiązują się do jednego wypróbowanego smaku, rezygnując z przyjemności, która płynie z poznawania świata wina. Dokonując wyboru Polacy najczęściej kierują się okazję, na jaką mają wybrać konkretne wino. Różne okazje mają wpływ na to, jakie wino wybieramy i ile jesteśmy gotowi za nie zapłacić."

Kolekcja Faktorii Win to kilkadziesiąt wybranych marek wina, które zostały podzielone na 5 dominujących w kulturze picia wina okazji: Relaks, Z przyjaciółmi, Na randkę, Do Posiłku oraz Na prezent. Zgodnie z tym podziałem zaprojektowana została półka Faktorii Win. Dzięki przejrzystemu podziałowi i wyraźnym oznaczeniom półka Faktorii jest niezwykle funkcjonalnym narzędziem do sprzedaży wina, które nie tylko czyni proces decyzyjny klientów sklepów łatwiejszym, ale także ułatwia sprzedaż wina właścicielom sklepów, zdejmując z nich odpowiedzialność za odpowiedni dobór asortymentu i atrakcyjne oznaczenie towaru.

Ponadto dzięki ustawieniu półek Faktorii Win w ogólnodostępnej przestrzeni konsument ma możliwość swobodnego zapoznania się z towarem bez ograniczenia czasowego. Brak krępującej lady jest szczególnym ułatwieniem w mniejszych sklepach, w których do tej pory to właśnie oddzielenie konsumenta od produktu było dużym utrudnieniem w dokonaniu właściwego wyboru.

W sklepach na terenie całej Polski spotkać można trzy rodzaje półek Faktorii dostosowane do wielkości sklepu. Przy każdej półce do zakupienia są także specjalne torby na wino, które świetnie sprawdzają się w roli toreb prezentowych. Częścią Faktorii są również ujednolicone opisy na tylnych etykietach, również w formie czytelnych ikonografii, które zawierają najbardziej potrzebne informacje o produkcie, sposobie picia, a tym samym ułatwiają dokonanie dobrego, przemyślanego wyboru. Co więcej, na półkach Faktorii dostępny jest także bezpłatny „Magazyn Faktorii Win", w którym znaleźć można nie tylko informacje o poszczególnych winach, ale również ciekawe artykuły o kulturze picia wina oraz przepisy kulinarne i inspiracje.

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • cyryl 27-04-2014, 09:01:
nie ma wyników w bieżącej sprzedaży ? Z winami wyjdzie jak zwykle...producenci się podpalą dadzą kasę za obietnice obecności stałej w sklepach obsługiwanych przez spółki Eurocashu i.....po kilku miesiącach boleśnie się przekonają,że to boli i kosztuje a pieniązki pójdą w wynik. Kaska nie wróci a sprzedaż równa obrotom piasku na Saharze. Powodzenia ! Producenci FMCG już to mają za sobą.
  • Klientka 26-04-2014, 23:46:
Zgodze się, ze brakuje ekspertow. Spozniona lekko decyzja. Rynek już zdobyli liderzy nowego formatu handlu.
  • Miś 25-04-2014, 06:45:
Weźcie się za bieżące potrzeby klientów np. Przestańcie się spóźniać z dostawami i nie mylcie towaru na magazynie. Sklepom potrzebne wasze wina jak diabłu ogarek.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH