Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Fanpage Trends: Czołówka w maju bez zmian, do walki wkracza fanpage Big Milk

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, Sotrender
  • Data: 11-06-2012, 15:42

Najciekawszą obserwacją majowego zestawienia Fanpage Trends jest wkroczenie fanpage'a Big Milk na listę 15 największych stron na Facebooku w kategorii Żywność - po 46-proc. przyroście fanów. Choć to na razie dopiero 14 miejsce - wynika z raportu przygotowanego przez firmę Sotrender.

W liczbie fanów wciąż pierwsze miejsce produktów spożywczych zajmuje Mały Głód, na 2. Miejscu jest strona M&M's. Poza nimi w branży nie ma wielkich zmian - strona Góralków w kwietniu wskoczyła na 3. Pozycję i trzyma się tam z mniejszym, niż poprzednio, ale znacznym, bo 10-procentowym wzrostem.

Ilość użytkowników zaangażowanych na fanpage'ach z tej branży w tym miesiącu bez zmian. Na stronie marki Winiary nieco mniej aktywności, ale nadal to miejsce 1. Statystyki pozostałych stron zostają praktycznie bez zmian. Dalsze pozycje w rankigu zajmują: Góralki, Mały Głód, przepisy.pl oraz wspomniany wcześniej Big Milk.

Podnobnie bez większych zmian pozostaje wskaźnik interaktywności na stronach. Winiary dużo bardziej interaktywne od reszty. Dalej: Góralki, przepisy.pl, Big Milk, Mały Głód i względnie interaktywny (wysoka RI) strony Danone oraz „Natura. Tu jest mi dobrze".

W maju dużo mówiło się (wskaźnik Talking About) o Góralkach - najwięcej, choć mniej niż w kwietniu. Winiary weszły na 2. Miejsce, powiększając tę liczbę prawie dwukrotnie. Trzecie miejsce należy do fanpage'a Big Milk.

Wśród napojów ponownie Facebookowa strona Coca-Coli Zero, „Niemożliwe staje się możliwe", zajmuje pierwsze miejsce, ale dynamiczny wzrost obserwowany w poprzednich miesiącach się zatrzymał i fanpage dogania marka Żywiec Zdrój. Tymbark na 3., za nim PEPSIpl, natomast na 5. wciąż szybko rosnący Devil Energy, który przegonił fanpage Sprite'a, „Musi być głośno, kiedy jest impreza!".

Strona „Frugo Wróc!" zaangażowała najwięcej użytkowników, na 2. miejscu piastujący pozycję lidera w poprzednich miesiącach Tymbark. W rankingu interaktywności prowadzą kolejno: Frugo, Hortex, Tymbark oraz Devil Energy. Największe liczby w rankingu Talking About odnotowują: Devil Energy, niewiele mniej - Frugo. Spośród ich konkurencji wyróżniają się również Żywiec Zdrój oraz Tymbark.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH