REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Fanpage Trends: Mały Głód i Coca-Cola Zero utrzymują prowadzenie

  • Autor: Daria Kuczmara
  • Data: 11-05-2012, 19:43

W branży artykułów spożywczych rządzi Mały Głód, który w kwietniu przekroczył pół miliona fanów. Drugie miejsce w kategorii żywność zajmują M&M's. Ogromny wzrost zaliczyły Góralki (37%), które po wyprzedzeniu KFC i E.Wedla zajmują trzecie miejsce rankingu - wynika raportu Fanpage Trends kwiecień 2012.

REKLAMA

W marcu po ogromnym wzroście fanpage Coca-Cola Zero Niemożliwe staje się możliwe utrzymuje nadal duże tempo wzrostu i pierwsze miejsce w rankingu napojów z prawie 40 tys. fanów. Żywiec Zdrój znajduje się na drugim miejscu, dalej Tymbark, PEPSI.pl i fanpage Sprite'a Musi być głośno, kiedy jest impreza. Na uwagę zasługuje szóste miejsce rankingu - Devil Energy, który wciąż rośnie. W kwietniu zwiększył się dodatkowo aż o 23%.

Napoje

W kwietniu najwięcej fanów zaangażował Tymbark, tak samo jak w zeszłym miesiącu. Podobną ilość zaangażowanych - aż 15,5 tys. zdobył prawie dwa razy mniejszy od Tymbarku fanpage Frugo Wróć! Te dwa fanpage'e wyprzedzają pięciokrotnie konkurencję pod względem liczby zaangażowanych fanów.

W rankingu interaktywności wyróżnia się przede wszystkim fanpage Frugo Wróć!, który w tym miesiącu zdecydowanie przebił konkurencję. Na drugie miejsce awansował Tymbark wyprzedzając Devil Energy i Hortex.

Najwięcej mówi się ponownie o Coca-Cola Zero Niemożliwe staje się możliwe i Tymbarku. Duży spadek w tym rankingu zanotował Devil Energy, osiągając trzykrotnie niższy wynik niż w zeszłym miesiącu. PEPSI.pl poprawiła wynik trzykrotnie, dzięki czemu zajęła 3 miejsce rankingu Talking About.

Żywność

Ponad 60 tys. osób odpowiedziało na pytanie zadane przez WINIARY: „Mam konto na:". WINIARY są najbardziej interaktywnym fanpage'em w kwietniu, zaangażował również najwięcej fanów.

Kolejne pod względem liczby zaangażowanych fanów są Góralki i Mały Głód, które zepchnęły przepisy.pl na czwarte miejsce. W interaktywności prowadzi zdecydowanie wynikiem WINIARY, drugie miejsce zajmują Góralki, za nimi przepisy.pl i Mały Głód.

Mimo sukcesu WINIARY w rankingu interaktywności, osiągnęły dopiero 6 miejsce w rankingu Talking About. Najwięcej mówi się o Góralkach, które osiągnęły prawie 2,5-krotnie większy wynik w tym rankingu niż w zeszłym miesiącu. Mały Głód również podniósł swoje rankingi popularności i wyprzedził resztę konkurencji, nie doganiając jednak Góralków.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH