Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Fanpage Trends: Najwiecej fanów przybyło stronom Devil Energy, Zywiec Zdrój oraz Owoce Smiechu

  • Autor: SmartNet Research & Solutions
  • Data: 13-07-2012, 15:35

"Napoje to jedna z ciekawszych kategorii na polskim Facebooku ze względu na dużą różnorodność produktów zawierających się w niej, a co za tym idzie dużą różnorodność w komunikacji poszczególnych marek - zauważa Dominika Dworak, Social Media Consultant w K2 komentując raport przygotowany przez firmę Sotrender.

Strony stricte produktowe występują obok społeczności insightowych, budowanych wokół konkretnego zjawiska, gdzie treści produktowe pojawiają się „przy okazji". - Sama kategoria rozwija się dynamicznie, kolejne marki decydują się rozpocząć działania na Facebooku (szczególnie aktywne w ostatnich miesiącach są brandy wodne), „stare" społeczności z ponad 1,5 roczną historią przeplatają się z dopiero co powstałymi inicjatywami - komentuje Dominika Dworak.

- Początek lata to najlepszy moment dla marek „napojowych". Z nadejściem upałów zaczyna się ich sezon i okres, gdy szczególnie aktywnie zaznaczają swoją obecność w przestrzeni reklamowej. To możemy zauważyć również na Facebooku, gdzie „napojowych" marketerów stale przybywa, zaś ci już obecni rozpoczynają letnie promocje i konkursy - dodaje.

Względem ubiegłego miesiąca nie zdarzyły się żadne rewolucyjne zmiany w kategorii „Napojów" na polskim Facebooku. - Największymi graczami nadal pozostają strony „Niemożliwe staje się możliwe", „Żywiec Zdrój" i „Tymbark". Z kolei największy wzrost liczby fanów zanotowały w czerwcu fanpage'e: „Devil Energy", „Żywiec Zdrój" oraz komunikujące się za pomocą obrazów „Owoce Śmiechu". Najwyższe wartości ""liczby osób, które mówiły o stronach"", przypadły społecznościom „Devil Energy"," Owoce Śmiechu" i „Tymbark". Jak widzimy „Devil Energy" i „Owoce śmiechu" dobrze radzą sobie zarówno z pozyskiwaniem nowych fanów, jak i ich stałym angażowaniem - zauważa Dominika Dworak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • As 16-07-2012, 07:27:
Devil Energy dobrze radzi sobie z nowymi fanami bo zainwestował dobrze w drużynę sportów elektronicznych a to bardzo duża liczba osób i fanów oraz co więcej bardzo świadome środowisko ludzi które wspiera firmy pomagające w jego rozwoju.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.