Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Fanpage Trends: Najwiecej fanów przybyło stronom Devil Energy, Zywiec Zdrój oraz Owoce Smiechu

  • Autor: SmartNet Research & Solutions
  • Data: 13-07-2012, 15:35

"Napoje to jedna z ciekawszych kategorii na polskim Facebooku ze względu na dużą różnorodność produktów zawierających się w niej, a co za tym idzie dużą różnorodność w komunikacji poszczególnych marek - zauważa Dominika Dworak, Social Media Consultant w K2 komentując raport przygotowany przez firmę Sotrender.

Strony stricte produktowe występują obok społeczności insightowych, budowanych wokół konkretnego zjawiska, gdzie treści produktowe pojawiają się „przy okazji". - Sama kategoria rozwija się dynamicznie, kolejne marki decydują się rozpocząć działania na Facebooku (szczególnie aktywne w ostatnich miesiącach są brandy wodne), „stare" społeczności z ponad 1,5 roczną historią przeplatają się z dopiero co powstałymi inicjatywami - komentuje Dominika Dworak.

- Początek lata to najlepszy moment dla marek „napojowych". Z nadejściem upałów zaczyna się ich sezon i okres, gdy szczególnie aktywnie zaznaczają swoją obecność w przestrzeni reklamowej. To możemy zauważyć również na Facebooku, gdzie „napojowych" marketerów stale przybywa, zaś ci już obecni rozpoczynają letnie promocje i konkursy - dodaje.

Względem ubiegłego miesiąca nie zdarzyły się żadne rewolucyjne zmiany w kategorii „Napojów" na polskim Facebooku. - Największymi graczami nadal pozostają strony „Niemożliwe staje się możliwe", „Żywiec Zdrój" i „Tymbark". Z kolei największy wzrost liczby fanów zanotowały w czerwcu fanpage'e: „Devil Energy", „Żywiec Zdrój" oraz komunikujące się za pomocą obrazów „Owoce Śmiechu". Najwyższe wartości ""liczby osób, które mówiły o stronach"", przypadły społecznościom „Devil Energy"," Owoce Śmiechu" i „Tymbark". Jak widzimy „Devil Energy" i „Owoce śmiechu" dobrze radzą sobie zarówno z pozyskiwaniem nowych fanów, jak i ich stałym angażowaniem - zauważa Dominika Dworak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • As 16-07-2012, 07:27:
Devil Energy dobrze radzi sobie z nowymi fanami bo zainwestował dobrze w drużynę sportów elektronicznych a to bardzo duża liczba osób i fanów oraz co więcej bardzo świadome środowisko ludzi które wspiera firmy pomagające w jego rozwoju.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 306) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH