Firma Carwash uruchomi przy marketach sieci E.Leclerc i Polomarket myjnie bezdotykowe

Co najmniej osiem myjni bezdotykowych na terenach należących do marketów sieci E.Leclerc i Polomarket zbuduje w 2010 roku firma Carwash Investment, która od czerwca 2009 roku na zasadzie sieci partnerskiej tworzy w Polsce system nowoczesnych myjni bezdotykowych.
Jeśli pomysł spotka się z dużym zainteresowaniem klientów, kolejne myjnie pojawią się przy marketach obu sieci w innych punktach w kraju.
Polomarket i E.Leclerc odwiedza codziennie kilkadziesiąt tysięcy Polaków w niemal 300 sklepach położonych na terenie Polski. Większość klientów obu sieci przyjeżdża na zakupy samochodem. Postawienie myjni bezdotykowych pozwoli na wykorzystanie przez klientów czasu przed, w trakcie lub po zakupach w marketach obu sieci.
Carwash Investment planuje wybudowanie w oparciu o system partnerski ponad 200 myjni bezdotykowych w Polsce, a zainteresowanym osobom pomaga zdobyć nawet 80 proc. środków na ich wybudowanie.
- Podpisanie umowy z sieciami Polomarket i E.Leclerc to kolejna część procesu rozwoju myjni bezdotykowych tworzonych w naszym systemie. 36 umów podpisanych w okresie jedynie trzech miesięcy pokazuje, że zainteresowanie tego typu usługami jest dużo większe niż mogliśmy przypuszczać. W tej sytuacji możemy liczyć na liczbę nawet ponad 200 partnerów sieci do końca 2010 r., z zakładanych dotychczas 150 - mówi Adrian Grandke,prezes zarządu Carwash Investment.
Pierwsza myjnia bezdotykowa w ramach podpisanej umowy stanie w Bełchatowie przy markecie E. Leclerc.

KOMENTARZE: (3)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (3)