Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firma Produkty Klasztorne zmodyfikuje e-sklep

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2014, 09:03
Firma Produkty Klasztorne zmodyfikuje e-sklep
Firma Produkty Klasztorne zmodyfikuje e-sklep

Spółka Produkty Klasztorne w 2013 r. prowadziła intensywne działania związane z rozwojem i wdrożeniem nowej formuły działalności w oparciu o przeprowadzone działania optymalizacyjne. Podjęto aktywność związaną z poszerzeniem oferty handlowej o nowe produkty. Tym samym wzbogacono katalog produktów o blisko trzydzieści nowych indeksów, w szczególności w grupie przetworów owocowo- warzywnych. Dodatkowo zamknięto proces uzgodnień cenowych i produkcyjnych w zakresie gamy domowych konfitur.

Zarząd w czwartym kwartale 2013 skupił się na działaniach marketingowo-promocyjnych takich jak: przebudowa strony internetowej, reklama internetowa, profesjonalne pozycjonowanie strony, działania produktowe PR. W tym celu zostały zawarte trzy umowy zapewniające realizację powyższych spraw. Działania w zakresie przebudowy strony internetowej wciąż trwają. W I kwartale 2014 zostanie usprawniony i zmodyfikowany sklep internetowy. Zarząd zamierza również przedłużyć umowę PR, która wygasa w lutym 2014. W obecnej chwili są przygotowywane dokumenty do emisji akcji serii D z kapitału docelowego, będącego w dyspozycji zarządu spółki. Nastąpi to w kwietniu 2014 roku. Pozwoli to pozyskać dodatkowe środki na zabezpieczenie kontynuacji działalności spółki.

Firma Produkty Klasztorne wprowadziła w lipcu 2013 r. piwo pod nazwą „MNICH". Łączna wartość nakładów finansowych poniesionych na uruchomienie produkcji i dystrybucję piwa produkowanego pod marką „MNICH" wyniosła ok. 350.000 zł. Koszty związane z uruchomieniem produkcji piwa w znaczący sposób obciążyły wyniki finansowe 2013 r. Prowadzono rozmowy handlowe dotyczące poszerzenia listy odbiorców, w szczególności podmiotów dystrybuujących napoje alkoholowe. W efekcie, podpisano między innymi umowę ramową z siecią sklepów PGS "Top Market", oraz z dystrybutorami piwa i alkoholi „Anda" i „Mercus Dystrybucja". Dzięki zawartym kontraktom piwo MNICH uzyskało dostęp do ponad 1500 punktów odbioru na terenie Warszawy i okolic. Zdaniem Zarządu przewidywane wpływy z tytułu zawartych umów pozytywnie wpłyną na sytuację gospodarczą spółki i przyszłe wyniki finansowe roku 2014 - czytamy w raporcie spółki.

W okresie styczeń - grudzień 2013 r. liczba odbiorców produktów spółki znacząco wzrosła. Na koniec stycznia 2013 r. było 89 czynnych odbiorców, a na koniec grudnia już 142. Największy wzrost odbiorców zanotowano w miesiącu wrześniu 2013 r. Zarząd w trzecim i czwartym kwartale 2013 r. skupił się na działaniach marketingowo-promocyjnych. Podjęto zatem prace związane z przebudową strony internetowej, komunikacją marketingową z klientem, oraz działaniami produktowymi PR. W tym celu zarząd zawarł umowy z firmami specjalizującymi się w przedmiotowej obsłudze. W I kwartale 2014 r. prowadzone są dalsze intensywne działania wzmacniające „wizerunek produktów". Tym samym do końca marca zostanie np. usprawniony i zmodyfikowany sklep internetowy - informuje firma w raporcie..

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.