Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmy i fundusze z zagranicy zainteresowane przejęciem 900 placówek handlowych Kolportera

  • Autor: PAP
  • Data: 08-10-2009, 17:46
Firmy i fundusze z zagranicy zainteresowane przejęciem 900 placówek handlowych Kolportera

Zainteresowanie inwestycją w sieć 900 saloników prasowych Kolportera wyraziło kilkanaście firm i funduszy inwestycyjnych zarówno z Polski, jak i innych krajów Unii Europejskiej - poinformował Maciej Topolski, rzecznik Grupy Kolporter.

Dodał, że zainteresowanie wyrazili prawie wszyscy inwestorzy, do których bank inwestycyjny Trigon rozesłał pakiet wstępnych informacji. Nie chciał jednak powiedzieć czy transakcja może zostać zrealizowana jeszcze w tym roku.

"Nie narzucamy sobie sztywnego terminu - wszystko będzie zależało od jakości ofert ze strony potencjalnych inwestorów" - powiedział Topolski.

"Praktycznie 100 procent inwestorów, których wytypował nasz doradca, Bank Inwestycyjny Trigon, wyraziło zainteresowanie naszą ofertą" - dodał.

W komunikacie Kolporter podał natomiast, że niezależnie od tego, czy transakcja zostanie sfinalizowana, Kolporter rozpoczął wdrażanie nowej marki - Top Press - funkcjonującej w ramach sieci saloników prasowych.

Kolporter nie wyklucza współpracy przy rozwoju sieci saloników Top Press z koncernem tytoniowym lub operatorem komórkowym, z którymi obecnie prowadzi rozmowy.

Obecnie funkcjonuje już 10 takich saloników, a w najbliższych miesiącach w centrach handlowych na terenie całej Polski ma powstać kolejnych 50 Top Pressów. Od tradycyjnej sieci Kolportera różnią się nazwą, logotypem, ale przede wszystkim standardem.

"Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach uznaliśmy, że czas zaproponować nową koncepcję saloników prasowych, przygotowaną specjalnie na potrzeby centrów handlowych" - powiedział cytowany w komunikacie Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe.

"Zmienia się rynek i oczekiwania klientów. W przypadku centrów handlowych trudno mówić o lojalności osób kupujących w saloniku. Dlatego trzeba je przyciągnąć wyrazistą i atrakcyjną wizualnie koncepcją sklepu. Nowy typ umeblowania umożliwia nam swobodne zmiany w proporcjach asortymentu, w zależności od specyfiki lokalizacji, sezonu, czy promocji organizowanych przez producentów i dostawców. A to skutkuje znaczącym wzrostem obrotów" - dodał.

Niewykluczone, że obok będącego własnością Kolportera logotypu Top Press niebawem pojawi się drugi brand, należący do któregoś z koncernów tytoniowych lub operatorów komórkowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH