REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

DP DHL: E-handel zyska na znaczeniu w ciągu 10 lat

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-06-2014, 15:03

Przeprowadzone z inicjatywy Deutsche Post DHL badanie Global e-Tailing 2025 wskazuje, że internetowy handel detaliczny znacznie zyska na znaczeniu w ciągu najbliższych dziesięciu lat - i to nie tylko w krajach rozwiniętych, lecz również na rynkach wschodzących. Kluczową rolę w tym procesie odegra logistyka, dając firmom przewagę konkurencyjną, np. umożliwiając realizację dostawy w ciągu kilku godzin od złożenia zamówienia czy stosowanie elastycznych terminów odbioru i zwrotu.

REKLAMA

- Rozwój internetowej sprzedaży detalicznej postępuje wyjątkowo szybko, niosąc ze sobą zarówno ogromne szanse, jak i wyzwania - mówi Todd Starbuck, wiceprezes ds. rozwoju działalności na Europę w Deutsche Post DHL. - W ramach badania Global e-Tailing 2025 zidentyfikowaliśmy cztery potencjalne scenariusze, które łączy wspólne przesłanie: sektor detaliczny stoi przed ogromnym wyzwaniem, a dla działających w nim organizacji duże znaczenie ma konieczność adaptacji do zmian, które na zawsze odmienią społeczeństwo, technologię i zachowania konsumentów - dodaje.

Scenariusze te pokazują jak w nieodległej przyszłości może wyglądać elektroniczny świat zakupów detalicznych z perspektywy konsumentów i firm, nie ograniczając się przy tym wyłącznie do zaprezentowania korzyści jakie daje globalny e-tailing, lecz wskazując również możliwe zagrożenia.

Ogłoszona niedawno Strategia Deutsche Post DHL do 2020 r. potwierdza aspiracje lidera globalnej branży logistycznej, który zdecydowanie chce być największym dostawcą transgranicznych usług e-commerce w najważniejszych kanałach międzynarodowych, a także jednym z trzech największych krajowych dostawców przesyłek od przedsiębiorstw do konsumentów (B2C) na wybranych rynkach. Poprzez trafne rozpoznanie przyszłych trendów i odpowiednie dostosowanie swoich produktów i usług DHL pragnie znacznie ułatwiać życie swoim klientom, a przez to również ich klientom.

Badanie „Global e-Tailing 2025" zostało zainicjowane przez Deutsche Post DHL i przeprowadzone przy współudziale Z_punkt i See More, firm specjalizujących się w badaniu trendów, jak również wielu międzynarodowych specjalistów z branży detalicznej, logistycznej i świata nauki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH