Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmy obsługujące e-commerce szykują się na przedświąteczny boom zakupowy

  • Autor: Grupa Integer
  • Data: 04-11-2014, 10:23
Firmy obsługujące e-commerce szykują się na przedświąteczny boom zakupowy
Rafał Brzoska, prezes Integer.pl. Fot. PTWP

- Okres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po wygodny i szybki model zakupów online. Dzięki niemu zyskują dostęp do oferty sklepów z całego świata i mogą skorzystać z różnych atrakcyjnych promocji cenowych. Przedświąteczny boom zakupowy, oprócz wzrostu sprzedaży sklepów internetowych, oznacza również bardzo intensywne działania firm z sektora obsługującego rynek e-commerce w zakresie logistycznym - mówi Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

- My również spodziewamy się dużej aktywności konsumentów, zwłaszcza tych korzystających z Paczkomatów InPost. Właśnie ogłaszamy strategiczną współpracę pomiędzy InPost i platformą Allegro. Jej głównym celem jest stworzenie zupełnie nowych standardów dla rynku e-commerce - tłumaczy Brzoska. Jak dodaje, szczegóły tej inicjatywy zostaną zaprezentowane 6 listopada.

Na Święta przygotowują się niemal wszyscy. FedEx Corp. przewiduje, że podczas nadchodzących Świąt zostanie pobity kolejny rekord w zakresie dostaw. Firma spodziewa się ponad 290 milionów zrealizowanych przesyłek w okresie pomiędzy Dniem Dziękczynienia a Wigilią Bożego Narodzenia.

Według prognoz, w grudniowym okresie przedświątecznym będą miały miejsce trzy punkty kulminacyjne, przypadające odpowiednio na pierwsze trzy poniedziałki miesiąca - w każdy z nich firma spodziewa się 20 milionów zrealizowanych przesyłek. Jako moment najwyższej aktywności kupujących wyznaczono dzień 15 grudnia, kiedy to oczekuje się nawet 22,6 milionów zleceń na całym świecie.

Wzmożoną aktywność konsumentów można zaobserwować także w Wielkiej Brytanii. Prawie połowa konsumentów (47 proc.) zamówi prezenty świąteczne właśnie drogą internetową. Z badania eCustomerService Index przeprowadzonego przez eDigitalResearch oraz IMRG wynika, że będzie miało to miejsce głównie w tygodniu poprzedzającym Wigilię. Konsumenci pytani o datę, kiedy najchętniej dokonują zakupów świątecznych, najczęściej (53 proc.) wskazują na środę przed Bożym Narodzeniem (17 grudnia) lub okres poprzedzający ten dzień. Osoby, które z zakupami świątecznymi poczekają do 20 grudnia, stanowią jednak aż 32 proc. kupujących.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jacek 04-11-2014, 13:42:
Raczej "Boom" - jeśli przez 3h nikt nie potrafi poprawić "literówki" to ...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH