REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Firmy spożywcze stawiają na promocje konsumeckie

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 04-03-2011, 08:36

Firmy spożywcze coraz częściej zamiast na reklamę wydają pieniądze na organizację promocji konsumenckich. To skuteczniej poprawia wyniki sprzedaży i wizerunek producenta - podaje "Dziennik Gazeta Prawna".

REKLAMA

Producenci - tak jak przed kryzysem - stawiają na promocje konsumenckie. Według ekspertów będzie ich dwa razy więcej niż rok temu, a nagrody będą znacznie bardziej wartościowe.

Powrót do bardziej kosztownych promocji - bo wydatki w przypadku ogólnopolskich marek takich jak Łowicz, Wawel czy Winiary potrafią sięgać do 1 mln zł - to też efekt zwiększenia przez firmy budżetów na marketing. Średnio producenci żywności w tym roku na promocje wydadzą o 10 - 15 proc. więcej niż w roku poprzednim. Ta tendencja dotyczy też mniejszych, często działających lokalnie firm, które widząc rosnący popyt na rynku, chcą wypłynąć na szerokie wody.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH