Firmy spożywcze stawiają na promocje konsumeckie
Firmy spożywcze coraz częściej zamiast na reklamę wydają pieniądze na organizację promocji konsumenckich. To skuteczniej poprawia wyniki sprzedaży i wizerunek producenta - podaje "Dziennik Gazeta Prawna".
Producenci - tak jak przed kryzysem - stawiają na promocje konsumenckie. Według ekspertów będzie ich dwa razy więcej niż rok temu, a nagrody będą znacznie bardziej wartościowe.
Powrót do bardziej kosztownych promocji - bo wydatki w przypadku ogólnopolskich marek takich jak Łowicz, Wawel czy Winiary potrafią sięgać do 1 mln zł - to też efekt zwiększenia przez firmy budżetów na marketing. Średnio producenci żywności w tym roku na promocje wydadzą o 10 - 15 proc. więcej niż w roku poprzednim. Ta tendencja dotyczy też mniejszych, często działających lokalnie firm, które widząc rosnący popyt na rynku, chcą wypłynąć na szerokie wody.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!