Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmy Tesco i Carlsberg organizują wspólny projekt

  • Autor: pr
  • Data: 12-05-2011, 21:33

36 tysięcy sadzonek iglaków i ponad milion zielonych punktów Clubcard czeka na klientów, którzy w najbliższy weekend wezmą udział w ekologicznej akcji zorganizowanej przez Tesco i Carlsberg Polska.

Już w najbliższą sobotę i niedzielę, 14 i 15 maja w godzinach od 10.00 do 18.00 w wybranych sklepach Tesco w Krakowie, Szczecinie, Warszawie, Włocławku, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Częstochowie odbędzie się zbiórka opakowań szklanych. W zamian za przyniesienie 5 opakowań szklanych klienci otrzymają sadzonkę rośliny doniczkowej lub kupon na 100 zielonych punktów Clubcard.
Patronat nad akcją objęła KOBA, Organizacja Odzysku, która odpowiada za proekologiczne przetworzenie szkła zebranego podczas EKOAkcji Szkła Segregacji. Celem - tego po raz drugi organizowanego przedsięwzięcia Carlsberg Polska i Tesco - jest budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów w obszarze segregacji opakowań szklanych i recyklingu.

Każdy, kto ma w domu opakowania szklane, takie jak np. butelki po piwie czy słoiki, w najbliższy weekend, 14 i 15 maja - w ramach obchodzonego w tym tygodniu Dnia Bez Śmiecenia, może je przynieść do sklepów Tesco objętych akcją - w Krakowie, Szczecinie, Warszawie, Włocławku, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Częstochowie. W specjalnie oznakowanych miejscach na parkingach sklepów będą wydawane do wyboru - sadzonki roślin ogrodowych lub kupony na 100 zielonych punktów Clubcard w zamian za przyniesionych 5 opakowań szklanych.

- Celem naszej wspólnej akcji jest przede wszystkim popularyzacja selektywnej zbiórki surowców wtórnych wśród naszych klientów. Ubiegłoroczna edycja EKOAkcji - Szkła Segregacji pokazała, że nasi klienci bardzo chętnie włączają się w tego rodzaju inicjatywy. W tym roku chcemy ją kontynuować, wzbogacając przy tym o możliwość otrzymania 100 zielonych punktów Clubcard, promujących proekologiczną postawę w ramach naszego programu lojalnościowego - zachęca Łukasz Kędzior, organizator akcji z ramienia Tesco Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH