Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmy wydały na badania konsumentów 1,5 mld zł

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 03-10-2011, 09:23

Ubiegłoroczne wydatki na tzw. shopper marketing były porównywalne do kosztów promocji internetowych - wynika z szacunków firmy Cursor, należącej do grupy Outsourcing Experts. A te - według IAB Adex - wyniosły około 1,5 mld zł - podała Rzeczpospolita.

Jak podaje Rzeczpospolita, badaniami w miejscu sprzedaży, analizowaniem danych i dopasowywaniem strategii marketingowych do potrzeb polskich konsumentów zainteresowani są głównie producenci dóbr FMCG oraz sieci sklepów, które czerpią z doświadczeń swoich międzynarodowych central.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH