Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare rejestruje markę skierowaną do sieci handlowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-01-2009, 14:59

FoodCare po sprzedaży marki Gellwe firmie Rieber Son zamierza rozwijać marki własne dla sieci handlowych. Jedną z nich może być Dr. August zarejestrowany w styczniu w Urzędzie Patentowym.

Jak deklaruje szef firmy rozwój FoodCare w najbliższych latach będzie oparty na dalszej budowie silnej pozycji napoju energetycznego Tiger, rozwoju marki kieszonkowego musli - Fitella oraz inwestycjach w innowacje i nowe kategorie, w tym marki własne dla sieci handlowych w Polsce i za granicą.

Firma nie zdradza jaki produkt i dla jakiej sieci chce produkować pod nazwą Dr. August.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH