Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Format convenience: Perspektywa dynamicznego rozwoju

Segment sklepów convenience jest coraz bardziej perspektywiczny. Bartosz Bolecki, analityk handlu detalicznego z firmy PMR w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl tłumaczy, że sklepy convenience dysponują najlepszymi perspektywami wzrostu ze wszystkich formatów rynku spożywczego: prognozowany wzrost dla formatu convenience to 8-10 proc. rocznie do 2022 r., w porównaniu do dynamiki całego rynku na poziomie ok. 4 proc. rocznie.

Format convenience: Perspektywa dynamicznego rozwoju
Fot. shutterstock

Dalsza część artykułu (96%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

convenience RSS ALERT    /    sklepy convenience RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Fundacja Republikańska RSS ALERT    /    Andrzej Wojciechowicz RSS ALERT    /    FMCG Business Consulting RSS ALERT    /    Wojciech Walczak RSS ALERT    /    Melting Pot RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    5tka Market RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    Agnieszka Górnicka RSS ALERT    /    Radosław Kaczmarek RSS ALERT    /    Inquiry RSS ALERT    /    Urszula Skałecka RSS ALERT    /    Konrad Gruda RSS ALERT    /    Roland Berger RSS ALERT    /    Bartosz Bolecki RSS ALERT    /    PMR RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.202.6
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.