Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Franczyzowe małe sklepy wchodzą w paradę Biedronce

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 18-05-2012, 08:36
Franczyzowe małe sklepy wchodzą w paradę Biedronce
Sylweriusz Faruga, prezes Makro Cash&Carry Polska

Walka o niezależne sklepy spożywcze zaostrza się. Nawet duże sieci handlowe poszukują małych placówek, bo te są w stanie konkurować z handlem wielkopowierzchniowym. Przykładem jest sieć Odido stworzona przez Makro Cash&Carry Polska - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

W ciągu jednego roku sieć franczyzowa Odido urosła do 1000 placówek. Jak ocenia Sylweriusz Faruga, prezes Makro Cash&Carry Polska, kupców przekonuje przede wszystkim model biznesowy - możliwość zachowania niezależności przy jednoczesnym stałym wsparciu biznesowym i marketingowym.

Rozwój tego typu sieci może utrudnić plany Biedronce, która do 2015 roku chce mieć sieć 3 tys. sklepów, czyli o 1,1 tys. więcej niż obecnie - czytamy w DGP.

Przeczytaj także:

Prezes Makro na EEC2012 (video): Formuła sklepów Odido sprawdziła się

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH