Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

French Touch: Francuskie produkty w 2000 punktach handlowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 07-09-2017, 12:06
French Touch: Francuskie produkty w 2000 punktach handlowych
materiały prasowe French Touch

Po raz trzeci święto Francji - French Touch - wraca do Polski. Kampania organizowana przez Ambasadę Francji oraz agencję Cryptone przeniesie Polaków w ciekawe i smaczne zakątki Francji bez konieczności wyjeżdżania z kraju.

– Każdy z nas będzie miał szansę odkryć ten kraj na nowo i skorzystać z bogactwa jego kultury, kuchni, sztuki czy mody – mówi Stéphane Antiga, Dyrektor Generalny French Touch. - Tegoroczne hasło kampanii „A Ty za co lubisz Francję?” przybliży Polakom tajniki życia „à la française” – dodaje.  We wrześniu French Touch wkracza w kulminacyjną fazę kampanii.

W dniach 20 września – 14 października 2017 r. odbędzie się ogólnopolska akcja handlowa. W ponad 2000 punktach sprzedaży w całym kraju będzie można skorzystać z ofert, promocji i rabatów przygotowanych przez Partnerów French Touch. Dzięki akcji handlowej French Touch każdy z nas będzie mógł nabyć tradycyjne francuskie produkty w przystępnych cenach.

Jak co roku, w czasie trwania kampanii French Touch na rynku pojawi się lifestylowy magazyn La Belle Vie. A w nim artykuły poświęcone Francji, wywiady z gwiazdami, najnowsze trendy oraz informacje dotyczące akcji handlowej. Magazyn wydany będzie w 100 000 egzemplarzy i dostępny bezpłatnie w wybranych punktach Inmedio i Relay.

W tym roku po raz pierwszy w historii święta Francji w Polsce odbędzie się także turniej Open De Golf French Touch Trophy. Rywalizacja potrwa przez cały weekend od 6 do 8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich.

Zwieńczeniem kampanii French Touch będzie uroczyste show w Teatrze Wielkim Operze Narodowej. 14 października o godzinie 19.30 wraz z najlepszymi francuskimi i polskimi artystami przeniesiemy się w magiczną podróż po francuskiej modzie, muzyce, kinie oraz regionach Francji. Występy gwiazd, legendarnego kabaretu Lido de Paris oraz wyjątkowy pokaz mody to tylko niektóre z atrakcji, które czekają na widzów w teatrze. Uroczyste show będzie transmitowane przez stację TVN w dn. 15.10.2017 o godz. 16.00.

Głównymi partnerami kampanii są: Carrefour, President, Lorigine oraz GSE. Patronat medialny nad projektem objęły: Radio Zet, Chili Zet i TVN. Za przygotowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych odpowiada agencja Sasal Public Relations. Kampanię outdoorową realizują firmy JCDecaux i Stroer.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 793) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH