Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Fresh24 wypracował w I kwartale ponad 1 mln zł obrotów

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 16-05-2011, 11:03

Notowana na New Connect spółka Fresh24.pl zanotowała w pierwszym kw. br. przychody ze sprzedaży w wysokości 1 016 293 zł. Strata ze sprzedaży wyniosła 776 051 zł, wskaźnik EBITDA wyniósł - 801 870 zł, a strata netto to 801 987 zł - informuje www.dlahandlu.pl.

W raportowanym okresie Fresh24.pl S.A. zrealizował 4 313 dostaw, czyli średnio 62,5 dostawy dziennie. Oznacza to wzrost o 120 proc. w porównaniu do średniej liczby dostaw w analogicznym okresie roku 2010 (28,4 dostawy).

Średnia wartość zamówienia wyniosła 234 zł netto. Spadła o 2 proc. w porównaniu do 1 kwartału 2010 r. dwa czynniki zadecydowały o stabilizacji średniej wartości koszyka zakupów: sezonowy wzrost średniej wartości zamówienia w marcu 2010 r. związany z przedświątecznymi zakupami wielkanocnymi (w 2011 r. Święta Wielkanocne wypadły w ostatniej dekadzie kwietnia 2011 r.) oraz wpływ programu lojalnościowego (regularne zakupy premiowane są większym rabatem od wartości sprzedaży).

Na koniec marca 2011 r. Fresh24.pl osiągnął najwyższy w historii spółki wskaźnik satysfakcji klienta. Na ten wynik składa się: wskaźnik reklamacyjny na poziomie 0,87 proc., wzrost zadowolenia ze świadczonych usług o 17 proc. oraz wzrost rozpoznawalności marki
Fresh24.pl w segmencie e-grocery o 24 proc. (badanie przeprowadzono na grupie 300 losowo wytypowanych osób i podmiotów gospodarczych).

- Spółka realizuje strategię rozwojową, której celem jest jak najszybsze osiągnięcie progu rentowności. Do głównych inicjatyw podjętych w 1 kwartale 2011 r. można zaliczyć: systematyczne poszerzanie bazy klientów indywidualnych dzięki akcjom marketingowym oraz public relations;
uaktywnienie akwizycji klientów korporacyjnych; zwiększenie oferty produktowej w sklepie Fresh24 o: świeże ryby i owoce morza i produkty certyfikowane BIO/EKO oraz rozpoczęcie prac nad wdrożeniem aplikacji mobilnej umożliwiającej korzystanie z internetowego supermarketu Fresh24.pl przy użyciu telefonów komórkowych - pisze zarząd.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 760) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH