Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Freshmarket chce mieć 400 sklepów na koniec 2013 r.

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 29-10-2012, 18:22
Freshmarket chce mieć 400 sklepów na koniec 2013 r.

Otwarcie dwusetnego Freshmarketu odbyło się 27 października w Koninie. Jubileuszowy sklep, przy ulicy Przemysłowej 10, jest czwartym Freshmarketem w Koninie. Firma Żabka Polska do końca 2013 roku planuje otworzyć kolejne 200 sklepów Freshmarket.

W grudniu 2011 roku sieć świętowała powstanie setnego sklepu. Wówczas, Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska zapowiadał, że do końca roku 2012 liczba placówek zostanie powiększona dwukrotnie. Plan został zrealizowany i to dwa miesiące przed czasem. Teraz nadszedł czas na kolejne przyspieszenie dynamiki rozwoju sieci.

- Klienci pozytywnie zweryfikowali nasz nowy pomysł na sklep convenience w konwencji deli czyli właśnie Freshmarket. W przyszłym roku planujemy kolejne podwojenie wielkości sieci. Każda z placówek będzie zawierała stoisko Freshcafe z gorąca kawą i przekąski - powiedział Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska.

Sieć Freshmarket to sklepy convenience w konwencji deli. Różnią się od sklepów Żabka większą powierzchnią sali sprzedaży oraz bogatszym asortymentem. Każdy sklep posiada wydzielony sektor zwany Fresh Aleją, w którym dostępny jest szeroki wybór świeżych produktów. Nowatorskim rozwiązaniem jest także stoisko Freshcafe z ciepłymi przekąskami, świeżo parzoną kawą i napojami.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Dido 30-10-2012, 08:01:
Wszystkich żabek jest 2250 w tym 152 freshmarkety. Rok temu żabek było 2068 czyli marny przyrost...Freszy przybyło od ubiegłego roku ok 90 w tym 21 to przerobione na freshe sklepy Zatoka przejęte w tym roku. Marny wynik. Rozwój tej sieci jest praktycznie niemożliwy ostatnia próba przejęcia sieci sklepów Eko Holdingu temu dowodzi. Fundusz nie ma celów do akwizycji a tylko w ten sposób mógł by się rozwijać. Czyli pompowanie żabek zakończone. Sieć ma także problemy z utrzymaniem obsługi sklepów. Niskie marże ok 5% przeznaczone na utrzymanie sklepu w relacji z wysokimi kosztami działalności ajenta. Prowadzą do rezygnacji ze współpracy. Skutkuje to bardzo niska jakością obsługi.
  • ktoś 29-10-2012, 23:21:
W Rzeszowie to tylko 4 żabeczki są... a w Katowicach koło dworca PKP to tych żabek jest co chwile...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.