Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Frisco.pl będzie porównywać swoje ceny z Tesco

Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kampanię pod hasłem „Taniej niż myślisz". Sklep internetowy chce w ten sposób przekonać klientów, że we Frisco można zrobić zakupy na poziomie cen z hipermarketów lub niższych, a przy tym otrzymać wysokiej jakości produkty bez wychodzenia z domu. Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż w Tesco.

Frisco.pl będzie porównywać swoje ceny z Tesco
Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż w Tesco.
Elementem kampanii porównawczej jest też strona internetowa z wykazem produktów, które w e-delikatesach Frisco.pl można kupić taniej niż w sklepie internetowym Tesco. Opublikowany jest na niej typowy koszyk zakupowy pokazujący, że za zakupy we Frisco klienci mogą zapłacić mniej w niż w Tesco. Kampanię wspierają mailingi do klientów i działania PR.

- Głównym przekazem naszej kampanii jest pokazanie, że robiąc zakupy spożywcze we Frisco klienci mogą oczekiwać wysokiej jakości i jednocześnie zapłacić za produkty nie drożej niż w hipermarketach. Jest to możliwe dzięki bezpośrednim i bardzo dobrym relacjom z naszymi dostawcami oraz zautomatyzowanemu procesowi zamówień - komentuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

I dodaje. - Chcemy wyjaśnić klientom, czym różnią się zakupy u nas i w innych sklepach internetowych, których zapleczem są hipermamarkety. We Frisco produkty nie są zbierane z półek sklepowych i nie ma ryzyka, że wcześniej miało je w rękach kilku czy kilkunastu klientów. Mięso zamawiane jest u dostawcy pod konkretne zamówienia i gotowe porcje trafiają do nas w dniu dostawy - dodaje Grzegorz Bielecki.

Frisco.pl to jeden z największych i najdłużej działających spożywczych e-sklepów. Frisco działa głównie na terenie Warszawy i okolic. Na terenie całej Polski realizuje zamówienia z wyłączeniem produktów świeżych. Frisco to największy sklep spożywczy w Internecie typu pure player - prowadzi sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego i nie jest związany z żadną siecią handlową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Frisco.pl RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Martyna S. 2016-10-14 09:05:52
    Mam nadzieję, że opinie zadowolonych klientów, takich jak ja, rozsławią świetne usługi delikatesów Frisco!! Niskie ceny za doskonałe produkty, dostawa do domu...Moja opinia to tylko jedna w morzu pozytywnych komentarzy... Nie ma się co dziwić!
  • Kornelia 2016-10-26 18:18:55
    Ile osób, tyle opinii.... Moja opinia opiera się na rzeczywistym doświadczeniu z Frisco. REWELACJA!!! Niskie ceny, szybka dostawa do domu, bez żadnych kłopotów, a mieszkam w małej miejscowości. Polecam każdemu
  • Eugenia 2016-10-27 19:07:27
    Frisco to prawdziwe wybawienie... Jako osoba samotna nie lubię robić zakupów. Jest to duży wysiłek donieść na 5 piętro ciężkie sprawunki. Czy kogoś nie przekonuje opinia samotnej, schorowanej kobiety??
  • darekt 2018-10-19 16:51:10
    Ja regularnie sprawdzam rankingi sklepów spożywczych na supermarket-online.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.93.234
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.