Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frisco.pl chce pokazać, że jest tańsze niż hipermarkety

  • Autor: pr
  • Data: 25-03-2013, 13:02
Frisco.pl będzie porównywać swoje ceny z Tesco
Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż w Tesco.

Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kampanię pod hasłem „Taniej niż myślisz". Sklep internetowy chce w ten sposób przekonać klientów, że we Frisco można zrobić zakupy na poziomie cen z hipermarketów lub niższych, a przy tym otrzymać wysokiej jakości produkty bez wychodzenia z domu. Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż w Tesco.

Elementem kampanii porównawczej jest też strona internetowa z wykazem produktów, które w e-delikatesach Frisco.pl można kupić taniej niż w sklepie internetowym Tesco. Opublikowany jest na niej typowy koszyk zakupowy pokazujący, że za zakupy we Frisco klienci mogą zapłacić mniej w niż w Tesco. Kampanię wspierają mailingi do klientów i działania PR.

- Głównym przekazem naszej kampanii jest pokazanie, że robiąc zakupy spożywcze we Frisco klienci mogą oczekiwać wysokiej jakości i jednocześnie zapłacić za produkty nie drożej niż w hipermarketach. Jest to możliwe dzięki bezpośrednim i bardzo dobrym relacjom z naszymi dostawcami oraz zautomatyzowanemu procesowi zamówień - komentuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

I dodaje. - Chcemy wyjaśnić klientom, czym różnią się zakupy u nas i w innych sklepach internetowych, których zapleczem są hipermamarkety. We Frisco produkty nie są zbierane z półek sklepowych i nie ma ryzyka, że wcześniej miało je w rękach kilku czy kilkunastu klientów. Mięso zamawiane jest u dostawcy pod konkretne zamówienia i gotowe porcje trafiają do nas w dniu dostawy - dodaje Grzegorz Bielecki.

Frisco.pl to jeden z największych i najdłużej działających spożywczych e-sklepów. Frisco działa głównie na terenie Warszawy i okolic. Na terenie całej Polski realizuje zamówienia z wyłączeniem produktów świeżych. Frisco to największy sklep spożywczy w Internecie typu pure player - prowadzi sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego i nie jest związany z żadną siecią handlową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Eugenia 27-10-2016, 19:07:
Frisco to prawdziwe wybawienie... Jako osoba samotna nie lubię robić zakupów. Jest to duży wysiłek donieść na 5 piętro ciężkie sprawunki. Czy kogoś nie przekonuje opinia samotnej, schorowanej kobiety??
  • Kornelia 26-10-2016, 18:18:
Ile osób, tyle opinii.... Moja opinia opiera się na rzeczywistym doświadczeniu z Frisco. REWELACJA!!! Niskie ceny, szybka dostawa do domu, bez żadnych kłopotów, a mieszkam w małej miejscowości. Polecam każdemu
  • Martyna S. 14-10-2016, 09:05:
Mam nadzieję, że opinie zadowolonych klientów, takich jak ja, rozsławią świetne usługi delikatesów Frisco!! Niskie ceny za doskonałe produkty, dostawa do domu...Moja opinia to tylko jedna w morzu pozytywnych komentarzy... Nie ma się co dziwić!

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 875) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.