Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frisco.pl chce pokazać, że jest tańsze niż hipermarkety

  • Autor: pr
  • Data: 25-03-2013, 13:02
Frisco.pl będzie porównywać swoje ceny z Tesco
Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż w Tesco.

Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kampanię pod hasłem „Taniej niż myślisz". Sklep internetowy chce w ten sposób przekonać klientów, że we Frisco można zrobić zakupy na poziomie cen z hipermarketów lub niższych, a przy tym otrzymać wysokiej jakości produkty bez wychodzenia z domu. Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż w Tesco.

Elementem kampanii porównawczej jest też strona internetowa z wykazem produktów, które w e-delikatesach Frisco.pl można kupić taniej niż w sklepie internetowym Tesco. Opublikowany jest na niej typowy koszyk zakupowy pokazujący, że za zakupy we Frisco klienci mogą zapłacić mniej w niż w Tesco. Kampanię wspierają mailingi do klientów i działania PR.

- Głównym przekazem naszej kampanii jest pokazanie, że robiąc zakupy spożywcze we Frisco klienci mogą oczekiwać wysokiej jakości i jednocześnie zapłacić za produkty nie drożej niż w hipermarketach. Jest to możliwe dzięki bezpośrednim i bardzo dobrym relacjom z naszymi dostawcami oraz zautomatyzowanemu procesowi zamówień - komentuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

I dodaje. - Chcemy wyjaśnić klientom, czym różnią się zakupy u nas i w innych sklepach internetowych, których zapleczem są hipermamarkety. We Frisco produkty nie są zbierane z półek sklepowych i nie ma ryzyka, że wcześniej miało je w rękach kilku czy kilkunastu klientów. Mięso zamawiane jest u dostawcy pod konkretne zamówienia i gotowe porcje trafiają do nas w dniu dostawy - dodaje Grzegorz Bielecki.

Frisco.pl to jeden z największych i najdłużej działających spożywczych e-sklepów. Frisco działa głównie na terenie Warszawy i okolic. Na terenie całej Polski realizuje zamówienia z wyłączeniem produktów świeżych. Frisco to największy sklep spożywczy w Internecie typu pure player - prowadzi sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego i nie jest związany z żadną siecią handlową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Eugenia 27-10-2016, 19:07:
Frisco to prawdziwe wybawienie... Jako osoba samotna nie lubię robić zakupów. Jest to duży wysiłek donieść na 5 piętro ciężkie sprawunki. Czy kogoś nie przekonuje opinia samotnej, schorowanej kobiety??
  • Kornelia 26-10-2016, 18:18:
Ile osób, tyle opinii.... Moja opinia opiera się na rzeczywistym doświadczeniu z Frisco. REWELACJA!!! Niskie ceny, szybka dostawa do domu, bez żadnych kłopotów, a mieszkam w małej miejscowości. Polecam każdemu
  • Martyna S. 14-10-2016, 09:05:
Mam nadzieję, że opinie zadowolonych klientów, takich jak ja, rozsławią świetne usługi delikatesów Frisco!! Niskie ceny za doskonałe produkty, dostawa do domu...Moja opinia to tylko jedna w morzu pozytywnych komentarzy... Nie ma się co dziwić!

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH