Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frisco.pl będzie tworzyć dla producentów żywności sklepy internetowe tzw. WebShop

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-11-2008, 08:28
Frisco.pl będzie tworzyć dla producentów żywności sklepy internetowe tzw. WebShop

Dzięki proponowanemu przez Frisco.pl rozwiązaniu polscy producenci wyrobów szybkozbywalnych (FMCG) będą mogli sprzedawać swoje produkty odwiedzającym ich strony internetowe konsumentom. Dotychczas umowy na tego typu projekty podpisały firmy: Sokołów, Makarony Polskie, Vasa Barilla oraz Jonson & Jonson (J&J).

WebShop to e-sklep działający w ramach strony internetowej producenta lub tak, jak w przypadku (J&J) może ją nawet zastąpić. Zaprojektowanie oraz zarządzanie przedsięwzięciem bierze na siebie Frisco.pl. W asortymencie wirtualnego sklepu znajdują się wyłącznie produkty firmy, do której należy strona. Jednocześnie WebShop jest połączony z supermarketem on-line należącym do firmy zarządzającej, a w zasadzie jest jego częścią. To Frisco.pl realizuje zamówienia składane przez klientów na stronach producentów i to właśnie ta firma na tym zarabia.

Jednak producenci także czerpią z takiego układu korzyści. - Dzięki podpisanej z nami umowie firmy zyskują przede wszystkim od strony wizerunkowej i marketingowej - mówi Witold Ferenc, prezes Frisco.pl. - Jednocześnie to nasza firma bierze na siebie wszystkie sprawy technologiczno-logistyczne. Począwszy od zaprojektowania witryny sklepu przez sprawy techniczne związane z jej obsługą po dostarczenie zamówionych towarów do domów klientów - wyjaśnia prezes.

Obecnie takie sklepy funkcjonują już na stronach firm Sokołów oraz Johnson & Johson. W ciągu kilki następnych dni ruszą WebShopy na stronie producenta pieczywa, firmy Wasa Barilla oraz producenta makaronów, spółki Makarony Polskie.

To nie koniec. Firma obecnie negocjuje umowy dotyczące uruchomienia WebShopów z kolejnymi dużymi firmami. Na ukończeniu są negocjacje z dwoma producentami wyrobów dla dzieci. - Na początku mieliśmy problem z pozyskaniem firm do wspólnego projektu. Teraz gdy inni zobaczyli jak to działa coraz chętniej z nami rozmawiają - dodaje Witold Ferenc.

Frisco.pl to platforma e-comerce w ramach której działają obecnie superamrket internetowy a także trzy sklepy specjalistyczne: FriscoBaby, FriscoOrganic oraz uruchomiony 26 listopada FriscoDeli.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 822) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH