Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frisco.pl chce przełamać w Polakach strach przed e-zakupami

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-11-2015, 13:04
Frisco.pl chce przełamać w Polakach strach przed e-zakupami
Frisco.pl wystartowało z programem "3 Gwarancje Frisco"; fot. shutterstock.com

Jedynie co czwarta osoba (28 proc.), która nie robiła dotychczas zakupów spożywczych w sieci uważa, że sprzedawana przez Internet żywność jest tańsza niż w tradycyjnych sklepach – wynika z badań Millward Brown zrealizowanych dla Frisco.pl. Zdecydowanie lepiej pod tym kątem e-supermarkety wypadają wśród korzystających już z takiej formy zakupów - co drugi badany w tej grupie uważa bowiem, że spożywcze sklepy internetowe oferują towary po niższych cenach niż stacjonarne. By pokazać zalety robienia zakupów spożywczych online i przełamać strach przed nieznanym wśród nowych klientów, Frisco.pl wystartowało z programem "3 Gwarancje Frisco".

- Tak jak kiedyś z rezerwą podchodziliśmy do nowych technologii, tak samo dziś wiele osób, które nie miały jeszcze okazji przetestować e-supermarketów, nie ma przekonania do tej formy zakupu artykułów spożywczych. Mogą zastanawiać się, czy produkty z e-sklepu będą równie świeże jak te, które mogliby dotknąć i wybrać samemu lub też czy ich ceny będą atrakcyjne. Ale jak się okazuje, nie taki diabeł straszny, bo z badania wynika, że gdy już skorzystamy z e-supermarketu, te obawy w dużej mierze znikają. Dlatego by zachęcić wszystkie wciąż wahające się osoby do dokonania zakupów we Frisco, każde zamówienie obejmujemy naszymi gwarancjami najniższej ceny, jakości i niezawodności dostawy – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Frisco, poglądy dotyczące zakupów spożywczych przez Internet znacznie różnią się pomiędzy osobami korzystającymi z oferty e-sklepów a konsumentami, którzy nie mają jeszcze za sobą takiego doświadczenia. Aż 72 proc. osób dotąd niekupujących żywności w sieci nie jest przekonanych, że sprzedawane przez Internet produkty są tańsze niż w sklepach tradycyjnych, a ponad połowa (56 proc.), że są to jakościowe towary. Jednocześnie 39 proc. badanych w tej grupie nie zgadza się ze stwierdzeniem, że e-zakupy są szybkie i wygodne. Zdecydowanie lepiej te kwestie postrzegają  klienci e-supermarketów. Aż 59 proc. z nich uważa, że e-sklepy oferują artykuły spożywcze najwyższej jakości, połowa jest zdania, że ceny w internetowych marketach są bardziej atrakcyjne niż poza siecią, zaś 66 proc. respondentów z tej grupy potwierdza, że wirtualne zakupy można zrobić sprawnie. Jeszcze korzystniej zamawianie produktów spożywczych w sieci oceniają klienci Frisco.pl – z jakości zadowolonych jest aż 82 proc. z nich, z szybkości i wygody takiej formy zakupów - 80 proc., a z cen - 70 proc.

Program „3 Gwarancje Frisco” wprowadza określone zasady, które mają na celu zapewnienie najwyższej jakości realizowanych usług i najkorzystniejszych cen okreslonych produktów. W sytuacji niewywiązania się Frisco ze złożonych zobowiązań, konsumenci są uprawnieni do rekompensaty.

 

W materiale wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych przez Millward Brown na zlecenie Frisco.pl w maju 2015 roku metodą CAPI na próbie 450 osób w wieku 25-45 lat,mieszkających w Warszawie i okolicach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH