REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Frisco.pl chce przełamać w Polakach strach przed e-zakupami

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-11-2015, 13:04
Frisco.pl chce przełamać w Polakach strach przed e-zakupami
Frisco.pl wystartowało z programem "3 Gwarancje Frisco"; fot. shutterstock.com

Jedynie co czwarta osoba (28 proc.), która nie robiła dotychczas zakupów spożywczych w sieci uważa, że sprzedawana przez Internet żywność jest tańsza niż w tradycyjnych sklepach – wynika z badań Millward Brown zrealizowanych dla Frisco.pl. Zdecydowanie lepiej pod tym kątem e-supermarkety wypadają wśród korzystających już z takiej formy zakupów - co drugi badany w tej grupie uważa bowiem, że spożywcze sklepy internetowe oferują towary po niższych cenach niż stacjonarne. By pokazać zalety robienia zakupów spożywczych online i przełamać strach przed nieznanym wśród nowych klientów, Frisco.pl wystartowało z programem "3 Gwarancje Frisco".

REKLAMA

- Tak jak kiedyś z rezerwą podchodziliśmy do nowych technologii, tak samo dziś wiele osób, które nie miały jeszcze okazji przetestować e-supermarketów, nie ma przekonania do tej formy zakupu artykułów spożywczych. Mogą zastanawiać się, czy produkty z e-sklepu będą równie świeże jak te, które mogliby dotknąć i wybrać samemu lub też czy ich ceny będą atrakcyjne. Ale jak się okazuje, nie taki diabeł straszny, bo z badania wynika, że gdy już skorzystamy z e-supermarketu, te obawy w dużej mierze znikają. Dlatego by zachęcić wszystkie wciąż wahające się osoby do dokonania zakupów we Frisco, każde zamówienie obejmujemy naszymi gwarancjami najniższej ceny, jakości i niezawodności dostawy – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Frisco, poglądy dotyczące zakupów spożywczych przez Internet znacznie różnią się pomiędzy osobami korzystającymi z oferty e-sklepów a konsumentami, którzy nie mają jeszcze za sobą takiego doświadczenia. Aż 72 proc. osób dotąd niekupujących żywności w sieci nie jest przekonanych, że sprzedawane przez Internet produkty są tańsze niż w sklepach tradycyjnych, a ponad połowa (56 proc.), że są to jakościowe towary. Jednocześnie 39 proc. badanych w tej grupie nie zgadza się ze stwierdzeniem, że e-zakupy są szybkie i wygodne. Zdecydowanie lepiej te kwestie postrzegają  klienci e-supermarketów. Aż 59 proc. z nich uważa, że e-sklepy oferują artykuły spożywcze najwyższej jakości, połowa jest zdania, że ceny w internetowych marketach są bardziej atrakcyjne niż poza siecią, zaś 66 proc. respondentów z tej grupy potwierdza, że wirtualne zakupy można zrobić sprawnie. Jeszcze korzystniej zamawianie produktów spożywczych w sieci oceniają klienci Frisco.pl – z jakości zadowolonych jest aż 82 proc. z nich, z szybkości i wygody takiej formy zakupów - 80 proc., a z cen - 70 proc.

Program „3 Gwarancje Frisco” wprowadza określone zasady, które mają na celu zapewnienie najwyższej jakości realizowanych usług i najkorzystniejszych cen okreslonych produktów. W sytuacji niewywiązania się Frisco ze złożonych zobowiązań, konsumenci są uprawnieni do rekompensaty.

 

W materiale wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych przez Millward Brown na zlecenie Frisco.pl w maju 2015 roku metodą CAPI na próbie 450 osób w wieku 25-45 lat,mieszkających w Warszawie i okolicach.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH