Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Frisco.pl: Rośnie liczba zamówień złożonych przy pomocy urządzeń mobilnych

O ponad 200 proc. zwiększyła się liczba wizyt klientów we Frisco.pl złożonych przy pomocy urządzeń mobilnych w okresie działania wirtualnego sklepu w metrze względem poprzedniego miesiąca. Wśród mężczyzn wzrost ten wyniósł 220 proc., a 180 proc. wśród kobiet. Prawie co trzecia osoba, która zrobiła zakupy we Frisco.pl przez aplikację mobilną na smartfona, mieszka na Mokotowie lub Ursynowie.


Autor: portalspozywczy.pl / pr
Data: 19-12-2013, 11:09

Dalej plasują się Praga Południe i Ochota - na te dzielnice przypadło odpowiednio 9 proc. i 8 proc. zamawiających w ten sposób w internetowym supermarkecie. Najmniej mobilni na spożywczych e-zakupach okazali się mieszkańcy Wesołej, a następnie Rembertowa, Targówka, Wawra i Włochów. Wirtualny supermarket Frisco w warszawskim metrze ruszył na początku listopada br. i działał do końca miesiąca. Ściany po obu stronach stacji Centrum były wówczas wyklejone grafikami imitującymi półki sklepowe, z których można było zrobić zakupy z dostawą do domu skanując smartfonem kody kreskowe poszczególnych produktów.

- Głównym zadaniem pierwszego wirtualnego sklepu w warszawskim metrze było pokazanie klientom, że codzienne zakupy mogą być mobilne, a przez to też bardzo wygodne. Chcieliśmy przekonać ich, że dziś nie trzeba tracić cennego czasu w kolejkach, bo produkty do domu można zamówić praktycznie z każdego miejsca, a my dowieziemy je pod drzwi. Cała akcja miała też zwiększyć rozpoznawalność Frisco wśród konsumentów. Po miesiącu działania wirtualnego sklepu z całym przekonaniem możemy stwierdzić, że spełnił on swoje cele. Przez cały listopad notowaliśmy znaczące wzrosty odwiedzin w naszym sklepie. Co więcej, mobilnymi zakupami spożywczymi w internecie zainteresowali się nie tylko warszawiacy, bowiem co 11. zamawiający przez aplikację to osoba mieszkająca poza stolicą - zauważa Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Zamówienia z wirtualnego sklepu w metrze spływały od rana, zaraz po jego uruchomieniu. Tylko pierwszego dnia zarejestrowano kilkaset pobrań aplikacji na smartfona potrzebnej do robienia zakupów. W całym listopadzie Frisco odnotowało natomiast dwukrotny wzrost liczby osób korzystających z mobilnej aplikacji. Zwiększyło się też ogólne zainteresowanie internetowym supermarketem wśród konsumentów. Przez pierwszy tydzień działania wirtualnego sklepu zanotowano trzy razy więcej wejść na Frisco.pl w porównaniu do danych sprzed miesiąca, a w kolejnych tygodniach listopada odwiedzalność strony utrzymała się na dwukrotnie wyższym poziomie względem analogicznego okresu w październiku br.

Największy wzrost zainteresowania mobilnymi zakupami wirtualny sklep w metrze wywołał wśród osób od 18 do 24 lat. Do internetowego Frisco.pl w listopadzie weszli oni za pomocą urządzeń mobilnych o blisko 350 proc. więcej w porównaniu z poprzednim miesiącem. Niemniej jednak na uruchomienie supermarketu na stacji Centrum bierni nie pozostali też seniorzy - w kategorii od 65 lat wzwyż liczba mobilnych wizyt we Frisco.pl w tym okresie wzrosła o prawie 170 proc.

więcej informacji:

Grzegorz Bielecki RSS ALERT    /    Frisco.pl RSS ALERT    /    Frisco RSS ALERT    /    e-sklep RSS ALERT    /    e-sklep Frisco RSS ALERT    /    urządzenia mobilne RSS ALERT    /    smartfon RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • grażka 2014-02-23 21:52:10
    Wcale się nie dziwię, sama jak stoję w korkach często wykorzystuję ten czas na złożenie zamówienia. We frisco idzie szybko bo mam zapisaną listę zakupów. Choć jak mam wybór to wolę jednak przed komputerem robic takie rzeczy, jednak człowiek im straszy tym bardziej ślepy ;)
  • dexter 2014-03-29 22:08:30
    W pełni się zgadzam, ale to po prostu też liczba telefonów rośnie jak na forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,111252 napisali obroty sa chyba takie same.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.48.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.