Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Frisco.pl: W e-zakupach spożywczych wygodę i szybkość docenia 53 proc. badanych

U 60 proc. Polaków zakupy spożywcze w hipermarketach czy dyskontach powodują wyłącznie zmęczenie i irytację – tak wynika z najnowszych badań Frisco.pl.

Frisco.pl: W e-zakupach spożywczych wygodę i szybkość docenia 53 proc. badanych
Fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 17-05-2017, 14:14

Jak wynika z badań supermarketu online Frisco.pl, przeważająca część Polaków, bo aż 60%, ma do zakupów w supermarketach i hipermarketach negatywny stosunek:

  • 40% uważa długie wycieczki do hipermarketów za męczące
  • u 20% wywołują silną irytację.

Co najbardziej drażni klientów podczas zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych? 

  • 51% - długie kolejki do kas
  • 48% - tłum ludzi i hałas
  • 28% - błądzenie między półkami i alejkami

Za co najbardziej cenimy supermarkety internetowe? 

  • Dla 56% Polaków ich największą zaletą jest odciążenie od noszenia ciężkich siatek. Nie musimy już pchać ciężkiego wózka, przeładowywać wypchanych po brzegi siat do bagażnika samochodu, a następnie wnosić ich przynajmniej kilka razy na 4 piętro, aby dostać się do mieszkania;
  • W zakupach spożywczych online wygodę i szybkość docenia 53% badanych, którzy nie muszą już krążyć między alejkami w poszukiwaniu płatków śniadaniowych czy soku pomidorowego. Produktów szukają przez stronę i szybko dodają je do e-koszyka bez niepotrzebnego błądzenia;
  • Prawie połowa z nas (45%) uważa także, że pozwalają one na oszczędność czasu, który zamiast na zakupy możemy przeznaczyć na to, co naprawdę ważne czy przyjemne, jak i pieniędzy, bo ceny często kształtują się na poziomie hipermarketów.

– W zakupach spożywczych online nie chodzi już tylko o unikanie często kuriozalnych sytuacji, jakie mogą nas spotkać w hipermarketach czy dyskontach, ale o dużo istotniejsze czynniki, takie jak oszczędność czasu i pieniędzy, która jest ważna dla 45% badanych – mówi Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

– Wzrost zainteresowania e-supermarketami potwierdzają również badania: w 2016 roku, już niemal co czwarty obywatel Unii Europejskiej zrobił zakupy spożywcze online. Widzimy to również po dynamicznie rosnącej liczbie naszych klientów, która w ubiegłym roku wzrosła o połowę – dodaje Dębowski.

Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Frisco.pl metodą CAWI w okresie 21-23 marca 2017 roku na próbie n=500 internautów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Frisco RSS ALERT    /    zakupy online RSS ALERT    /    e-zakupy RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.100.232
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.