Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frisco.pl: W e-zakupach spożywczych wygodę i szybkość docenia 53 proc. badanych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-05-2017, 14:14
Frisco.pl: W e-zakupach spożywczych wygodę i szybkość docenia 53 proc. badanych
Fot. shutterstock

U 60 proc. Polaków zakupy spożywcze w hipermarketach czy dyskontach powodują wyłącznie zmęczenie i irytację – tak wynika z najnowszych badań Frisco.pl.

Jak wynika z badań supermarketu online Frisco.pl, przeważająca część Polaków, bo aż 60%, ma do zakupów w supermarketach i hipermarketach negatywny stosunek:

  • 40% uważa długie wycieczki do hipermarketów za męczące
  • u 20% wywołują silną irytację.

Co najbardziej drażni klientów podczas zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych? 

  • 51% - długie kolejki do kas
  • 48% - tłum ludzi i hałas
  • 28% - błądzenie między półkami i alejkami

Za co najbardziej cenimy supermarkety internetowe? 

  • Dla 56% Polaków ich największą zaletą jest odciążenie od noszenia ciężkich siatek. Nie musimy już pchać ciężkiego wózka, przeładowywać wypchanych po brzegi siat do bagażnika samochodu, a następnie wnosić ich przynajmniej kilka razy na 4 piętro, aby dostać się do mieszkania;
  • W zakupach spożywczych online wygodę i szybkość docenia 53% badanych, którzy nie muszą już krążyć między alejkami w poszukiwaniu płatków śniadaniowych czy soku pomidorowego. Produktów szukają przez stronę i szybko dodają je do e-koszyka bez niepotrzebnego błądzenia;
  • Prawie połowa z nas (45%) uważa także, że pozwalają one na oszczędność czasu, który zamiast na zakupy możemy przeznaczyć na to, co naprawdę ważne czy przyjemne, jak i pieniędzy, bo ceny często kształtują się na poziomie hipermarketów.

– W zakupach spożywczych online nie chodzi już tylko o unikanie często kuriozalnych sytuacji, jakie mogą nas spotkać w hipermarketach czy dyskontach, ale o dużo istotniejsze czynniki, takie jak oszczędność czasu i pieniędzy, która jest ważna dla 45% badanych – mówi Tomasz Dębowski, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

– Wzrost zainteresowania e-supermarketami potwierdzają również badania: w 2016 roku, już niemal co czwarty obywatel Unii Europejskiej zrobił zakupy spożywcze online. Widzimy to również po dynamicznie rosnącej liczbie naszych klientów, która w ubiegłym roku wzrosła o połowę – dodaje Dębowski.

Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Frisco.pl metodą CAWI w okresie 21-23 marca 2017 roku na próbie n=500 internautów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH