Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Frisco.pl wdrożyło głosowe składanie zamówień dzięki nowej funkcji asystenta Google

Wystartowała testowa wersja nowej funkcji Asystenta Google, umożliwiająca głosowe składanie zamówień na Frisco.pl. To jedno z pierwszych takich wdrożeń w branży e-grocery na świecie.

Frisco.pl wdrożyło głosowe składanie zamówień dzięki nowej funkcji asystenta Google

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-10-2019, 12:40

- Nasi klienci przede wszystkim cenią sobie wygodę i czas, który zyskują, robiąc zakupy na Frisco.pl. Większość z nich już teraz korzysta ze stałych list zakupowych, dzięki którym może w kilka sekund ponowić swoje zakupy. Wdrażając nową funkcjonalność, idziemy krok dalej – nasi stali klienci będą mogli złożyć zamówienie głosowo z dowolnego miejsca – na spacerze, w samochodzie, jadąc do pracy, czy gotując obiad w kuchni. A wszystko to za pomocą zaledwie trzech prostych komend – komentuje Jacek Palec, Prezes Zarządu Frisco.pl.

Aby zrobić zakupy z wykorzystaniem nowej funkcjonalności, wystarczy uruchomić Asystenta Google, przytrzymując w telefonie przycisk Home, i powiedzieć „porozmawiaj z Frisco” (użytkownicy iPhone’ów będą musieli wcześniej pobrać aplikację Asystenta z App Store). Po wybraniu tej opcji, rezerwujemy termin doręczenia zamówienia. Następnie, otwierając poprzedni koszyk zakupowy, którego zawartość odczytuje asystent głosowy, możemy go modyfikować - za pomocą głosu dodawać, usuwać, zmieniać liczbę produktów lub po prostu ponowić całość zamówienia.

Przy doborze dodatkowych artykułów z wirtualnej półki, narzędzie zawsze informuje klienta o aktualnych promocjach. Po skompletowaniu koszyka, sklep odczytuje całą listę zakupów, a użytkownik finalizuje zamówienie poprzez jego akceptację. Jeśli konieczne jest uzyskanie dodatkowych informacji, asystent udziela odpowiedzi na 20 najczęściej zadawanych pytań. W przypadku, gdy będziemy potrzebowali dodatkowych informacji  mamy możliwość skontaktowania się z biurem obsługi klienta przez stronę internetową Frisco.pl.

- Asystent Głosowy Frisco cały czas uczy się na podstawie zbieranych danych, dlatego im więcej użytkowników z niego skorzysta, tym lepiej będzie działać. Zapraszamy wszystkich chętnych do wspólnego testowania nowego rozwiązania, a także dzielenia się swoimi przemyśleniami. Wszystkie zebrane uwagi pozwolą nam na udoskonalenie systemu i wdrożenie dodatkowych funkcji, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych klientów  - dodaje Jacek Palec.

Wdrożeniem funkcji asystenta głosowego zajęła się firma Yoshi.AI. Rozwiązanie w wersji beta jest dostępne dla obecnych klientów supermarketu online, którzy posiadają już historię zakupów w sklepie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Frisco.pl RSS ALERT    /    Jacek Palec RSS ALERT    /    Asystent Google RSS ALERT    /    nowe technologie RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.