Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frisco.pl z niemal dwukrotnie większą ilością wejść dzięki Frisco Vanom

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-09-2014, 14:12

Frisco.pl odnotowało niemal dwukrotnie więcej wejść na stronę za pomocą urządzeń mobilnych w okresie sprzedaży prowadzonej na ulicach Warszawy z około stu wirtualnych Frisco Vanów w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

Pomiędzy 17 czerwca a 17 lipca br. z makiet przedstawiających samochody Frisco można było dokonywać zakupów spożywczych za pomocą smartfona. W tym celu wystaczyło zeskanować odpowiedni kod kreskowy lub zrobić zdjęcie wybranego artykułu za pomocą Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Łącznie podczas trwania kampanii stronę internetową sklepu odwiedziło o niemal 60 proc. więcej klientów w ujęciu r/r.

- Letnie miesiące to okres, gdy warszawiacy chętnie spędzają czas na świeżym powietrzu. Chcieliśmy więc pokazać wszystkim mieszkańcom stolicy, jak łatwo i szybko mogą dokonać zakupów spożywczych za pomocą smartfona, nawet przy okazji beztroskiego spaceru z rodziną. Nasze Frisco Vany cieszą się w Warszawie duzą rozpoznawalnością i są istotnym elementem pozyskiwania klientów, stąd też pomysł na wykorzystanie ich w nowej, oryginalnej formie - mówi Nicolas Jedraszak, prezes internetowego sklepu Frisco.pl.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów akcji, w czasie której zanotowaliśmy znaczący wzrost aktywności naszych klientów przy użyciu urządzeń mobilnych. W stosunku do poprzedniego miesiąca, podczas kampanii liczba zamówień za pośrednictwem aplikacji zwiększyła się o 53 proc., a unikalnych użytkowników o 45 proc. - dodaje.

W okresie trwania akcji największym zainteresowaniem w e-supermarkecie cieszyły się takie produkty sprzedawane z Frisco Vanów jak woda niegazowana, banany i sezonowe warzywa, przede wszystkim krajowe pomidory i rzodkiew. Klienci chętnie kupowali również różnorodne środki chemii gospodarczej i artykuły higieniczne, spośród których najczęściej decydowali się na ręczniki papierowe.

- Wyjście z sieci do realnego świata znów przyniosło nam duży sukces. Podczas trwania kampanii zanotowaliśmy wysokie wzrosty w różnych kategoriach produktowych. Pokazaliśmy też warszawiakom, że dzięki mobilnym rozwiązaniom nie muszą rezygnować z przyjemności, by zrobić codzienne zakupy. Co więcej, z tym przekazem udało nam się dotrzeć do wielu osób, które dotychczas nie miały styczności z naszym sklepem - dodaje prezes Frisco.

Akcja z mobilnymi Frisco Vanami była kolejną kampanią Frisco.pl wykorzystującą rozwiązania mobilne. W listopadzie 2013 roku uruchomiony został pierwszy w Polsce wirtualny supermarket w metrze. Ściany peronów stacji Centrum zostały wówczas wyklejone grafikami przedstawiającymi witryny sklepowe, z których klienci przy pomocy smartfona mogli zamawiać produkty do domu.

Podobną akcję Frisco przeprowadziło w kwietniu 2014 roku. Towarzyszyły jej reklamy w różnych punktach Warszawy, a także konkurs, w którym główną nagrodą były roczne zakupy za darmo.

Frisco.pl to jeden z największych supermarketów online. Realizuje zamówienia na terenie całej Polski oferując szeroki wybór artykułów spożywczych i chemii gospodarczej. Frisco.pl prowadzi sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego. Dostawy na terenie Warszawy obejmują także produkty świeże.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH