Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Frisco.pl zwiększyło sprzedaż o ponad 30 proc. i zmniejszyło stratę netto

W 2017 r. firma zarządzająca sklepem internetowych z żywnością Frisco.pl zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 32,9 proc. do 75,74 mln zł oraz 12,72 mln zł straty netto (wobec 13,22 mln zł straty rok wcześniej). Liczba pracowników firmy zwiększyła się z 81 do 181 – informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Frisco.pl zwiększyło sprzedaż o ponad 30 proc. i zmniejszyło stratę netto
fot. Frisco

Przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Frisco zwiększyły się z 56,99 mln zł w 2016 roku do 75,74 mln zł w ub.r. Ich zdecydowaną większość zapewniła sprzedaż towarów, z której wpływy wzrosły z 55,76 do 72,92 mln zł. Natomiast przychody z usług marketingowych zwiększyły się z 1,23 do 2,82 mln zł. Należący do firmy serwis Frisco.pl jest jednym z najpopularniejszych polskich sklepów internetowych z żywnością - według badania Gemius/PBI w lipcu ub.r. zanotował 441,3 tys. użytkowników i 717,9 tys. odsłon.

Wiosną br. Frisco uruchomiło program lojalnościowy „Frisco owocuje”, a w połowie br. zaczęło budowę nowego magazynu w Klaudynie koło Warszawy. Nastąpiły też zmiany w kierownictwie firmy: szef marketingu Tomasz Dębowski przeszedł do McDonald’s Polska, a pełniąca funkcję CEO Katarzyna Kazior - do Żabka Polska.

Głównymi akcjonariuszami grupy Frisco są MCI Private Ventures (na koniec ub.r. miał 49,9 proc. jej kapitału) i Eurocash (44 proc.). W sprawozdaniu za ub.r. firma podkreśliła, że firmy potwierdzili jej dalsze wsparcie finansowe. Frisco liczy, że wzrost obrotów przyniesie poprawę rentowności.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    Frisco.pl RSS ALERT    /    Frisco RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.228.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.