Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Frisco promuje e-zakupy za pomocą urządzeń mobilnych

Dwukrotnie więcej wejść na stronę za pomocą urządzeń mobilnych odnotowało Frisco.pl w okresie sprzedaży prowadzonej na ulicach Warszawy z około stu wirtualnych Frisco Vanów w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Pomiędzy 17 czerwca a 17 lipca br. z makiet przedstawiających samochody Frisco można było dokonywać zakupów spożywczych za pomocą smartfona. W tym celu wystarczyło zeskanować odpowiedni kod kreskowy lub zrobić zdjęcie wybranego artykułu za pomocą Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Łącznie podczas trwania kampanii stronę internetową sklepu odwiedziło o niemal 60 proc. więcej klientów w ujęciu r/r.

- Letnie miesiące to okres, gdy warszawiacy chętnie spędzają czas na świeżym powietrzu. Chcieliśmy więc pokazać wszystkim mieszkańcom stolicy, jak łatwo i szybko mogą dokonać zakupów spożywczych za pomocą smartfona, nawet przy okazji beztroskiego spaceru z rodziną. Nasze Frisco Vany cieszą się w Warszawie duzą rozpoznawalnością i są istotnym elementem pozyskiwania klientów, stąd też pomysł na wykorzystanie ich w nowej, oryginalnej formie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów akcji, w czasie której zanotowaliśmy znaczący wzrost aktywności naszych klientów przy użyciu urządzeń mobilnych. W stosunku do poprzedniego miesiąca, podczas kampanii liczba zamówień za pośrednictwem aplikacji zwiększyła się o 53 proc., a unikalnych użytkowników o 45 proc. - mówi Nicolas Jedraszak, prezes internetowego sklepu Frisco.pl.

W okresie trwania akcji największym zainteresowaniem w e-supermarkecie cieszyły się takie produkty sprzedawane z Frisco Vanów jak woda niegazowana, banany i sezonowe warzywa, przede wszystkim krajowe pomidory i rzodkiew. Klienci chętnie kupowali również różnorodne środki chemii gospodarczej i artykuły higieniczne, spośród których najczęściej decydowali się na ręczniki papierowe.

Akcja z mobilnymi Frisco Vanami była kolejną kampanią Frisco.pl wykorzystującą rozwiązania mobilne. W listopadzie 2013 roku uruchomiony został pierwszy w Polsce wirtualny supermarket w metrze. Ściany peronów stacji Centrum zostały wówczas wyklejone grafikami przedstawiającymi witryny sklepowe, z których klienci przy pomocy smartfona mogli zamawiać produkty do domu. Z półek wirtualnego sklepu można było kupić różnorodne artykuły spożywcze, począwszy od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje. W metrze dostępne były też artykuły higieniczne i chemia gospodarcza. Podobną akcję Frisco przeprowadziło w kwietniu 2014 roku. Towarzyszyły jej reklamy w różnych punktach Warszawy, a także konkurs, w którym główną nagrodą były roczne zakupy za darmo.

- Wyjście z sieci do realnego świata znów przyniosło nam duży sukces. Podczas trwania kampanii zanotowaliśmy wysokie wzrosty w różnych kategoriach produktowych. Pokazaliśmy też warszawiakom, że dzięki mobilnym rozwiązaniom nie muszą rezygnować z przyjemności, by zrobić codzienne zakupy. Co więcej, z tym przekazem udało nam się dotrzeć do wielu osób, które dotychczas nie miały styczności z naszym sklepem - dodaje prezes Frisco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Nicolas Jedraszak RSS ALERT    /    Frisco RSS ALERT    /    Frisco Vany RSS ALERT    /    rynek e-handlu w Polsce RSS ALERT    /    zakupy urządzenia mobilne RSS ALERT    /    e-zakupy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.100.232
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.