Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Frisco testuje kolejną nowinkę technologiczną

Frisco.pl otwiera sklepy firmowe w metrze wyposażone w nowoczesne beacony. Na ścianach stacji Centrum pojawiły się plakaty z artykułami pięciu znanych producentów. W efekcie korzystając z urządzeń mobilnych można z nich zamówić produkty takich marek jak A.Blikle, Putka, Wierzejki, Bukat czy Pampers - z dostawą do domu. Przy każdym wirtualnym supermarkecie zainstalowany został mały nadajnik, tzw. beacon. Komunikuje się on ze znajdującymi się w pobliżu smartfonami, na których uruchomiono najnowszą aplikację Frisco i wysyła mobilny kupon na zakupy. Za pomocą takiego telefonu można od razu zrobić zakupy ze sklepów firmowych w metrze i skorzystać z pełnej oferty Frisco.pl. Równolegle sklepy firmowe uruchomione zostaną na stronie Frisco.pl.


Autor: portalspozywczy.pl / pr
Data: 04-12-2014, 12:31

- Na rynku co jakiś czas pojawiają się nowe rozwiązania, więc we Frisco chętnie z nich korzystamy. Tym razem zdecydowaliśmy się wypróbować kolejną technologiczną nowinkę - beacony i przetestować ich działanie. W efekcie jako pierwszy e-supermarket w Polsce we współpracy ze znanymi producentami uruchomiliśmy firmowe sklepy w metrze, które wyposażone zostały w te nadajniki. Liczymy, że pomogą nam one przekonać jeszcze więcej warszawiaków, że codzienne zakupy w sieci mogą być wygodne, a przy tym atrakcyjne cenowo - mówi Jakub Milewski, e-commerce manager Frisco.pl.

Każdy plakat w metrze to oddzielny wirtualny supermarket z asortymentem konkretnego producenta. Na stacji Centrum obecnie działa więc piekarnia z produktami Putka czy cukiernia ze słodkościami A.Blikle. Ponadto, z grafik można zamówić również owoce i warzywa z hurtowni Bukat, wędliny z firmy Wierzejki czy miesięczny zapas pieluszek Pampers. By wybrany artykuł trafił do koszyka, wystarczy zeskanować jego kod kreskowy z plakatu przy pomocy smartfona lub wykonać jego zdjęcie korzystając z funkcji Smart Scan. Zostanie on zapamiętany w aplikacji, dzięki czemu zakupy będzie można dokończyć na przykład w domu.

- Mobilne rozwiązania stwarzają możliwość robienia zakupów praktycznie bez ograniczeń. Dzięki nim dziś właściwie z każdego miejsca można zamówić potrzebne produkty z dostawą do domu. Wystarczy odpowiednie urządzenie oraz dostęp do internetu - dodaje Grzegorz Bielecki, wiceprezes Frisco.pl.

Zainstalowane przy grafikach w metrze beacony nadają sygnały radiowe korzystając z technologii Bluetooth 4.0. Docierają one do smartfonów znajdujących się w pobliżu plakatu, by przesłać mobilny bon na zakupy we Frisco z 10-procentową zniżką na produkty danej marki. W ten sposób stojąc przykładowo przy grafice z wypiekami A.Blikle można otrzymać rabat na słodycze tej cukierni do wykorzystania we Frisco. Beacony komunikują się ze smarfonami działającymi w systememie Android od 4.3 wzwyż, a wkrótce również z urządzeniami iPhone, iPad oraz iPad Mini. By dostać kupon, trzeba mieć uruchomioną usługę lokalizacji w telefonie oraz aktualną aplikację Frisco.pl, która potrzebna jest także do robienia zakupów w metrze. Można ją pobrać w Google Play (dla urządzeń z systemem Android) bądź też skanując kod QR z grafik zamieszczonych na stacji Centrum. W najbliższych dniach będzie dostępna również w App Store (dla iPhone'ów).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grzegorz Bielecki RSS ALERT    /    Frisco RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-sklep RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.182.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.