Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Frisco w ciągu 2-3 lat chce wyjść poza aglomerację warszawską

Odkąd w styczniu 2012 roku MCI Management zainwestował w sklep internetowy Frisco kilka milionów złotych, sprzedaż wzrosła o 70 proc. Dzięki temu spółka stała się liderem w e-handlu produktami szybko zbywalnymi na rynku warszawskim, największym w Polsce, wartym około 100 mln zł. Spółka w ciągu 2-3 lat planuje ekspansję na inne polskie aglomeracje - pisze Puls Biznesu.


Autor: Puls Biznesu
Data: 04-12-2012, 09:37

Pod względem modelu biznesowego, czyli sprzedaży artykułów spożywczych tylko przez internet, Frisco jest już liderem rynku. W najbliższym czasie spółka zamierza dogonić e-sprzedawców posiadających bazę w postaci tradycyjnych supermarketów. W przyszłym roku planuje wzrost sprzedaży o kolejne 60-100 proc.

Według analityków, sektor e-grocery w Polsce w najbliższych latach będzie rósł o 20-30 proc. rocznie. Obecnie, udział supermarketów online w całym rynku e-commerce wynosi niecały 1 proc. Jednak sprzedaż żywności i napojów to aż 29 proc. sprzedaży detalicznej w Polsce. Te dysproporcje powinny się zmniejszać.

Przeczytaj także:

Frisco.pl pod skrzydłami MCI konsoliduje e-handel

E-sklepy spożywcze najszybciej rosnącą kategorią e-commerce

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Frisco RSS ALERT    /    Frisco.pl RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-sklep RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.100.232
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.