Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

FRSiH 2018: 30 procent konsumentów wchodzi na Facebooka podczas zakupów spożywczych

- 30 proc. badanych przez nas osób wchodziło na Facebooka poprzez telefon podczas zakupów spożywczych. Jeżeli weźmiemy szerszą grupę, globalną, to okaże się, że 45 proc. ludzi jest „na telefonie” w którymś momencie ścieżki zakupowej. Warto tu zadać pytanie, którzy retailerzy czy producenci mają przemyślaną strategię i wiedzą, co na tym telefonie pokazują? – mówiła Sylwia Barthel de Weydenthal, Global Marketing Solutions, Facebook, podczas panelu Future retail: Omnichannel, Digital, E-commerce, który odbył się w ramach XI FRSiH 2018.

FRSiH 2018: 30 procent konsumentów wchodzi na Facebooka podczas zakupów spożywczych
Sylwia Barthel de Weydenthal, Global Marketing Solutions, Facebook. Fot. Paweł Pawłowski, Żelazna Studio

- Po pierwsze, aby pomóc budować pozytywne doświadczenia klienta i personalizację musi być zasięg, aby działanie miało skalę. Dzisiaj synonimem słowa „on line” jest „telefon”. Jeżeli ponad 16 mln Polaków jest na Facebooku, to ponad 90 proc. z nich zagląda na tę platformę przez telefon – mówiła Sylwia Barthel de Weydenthal.

Jej zdaniem, przedsiębiorcy mogą wykorzystywać segmenty dostępne dla wszystkich na Facebooku. Są to poszczególne grupy osób, tworzące społeczności.

- Możemy w ten sposób targetować rodziców z małymi dziećmi, ojców i inne grupy osób. Możemy dopasować konkretną ofertę do konkretnych grup. Przestrzegam jednak przed personalizacją, za którą kryje się ciekawość co kupuje dana osoba. Tu chodzi raczej o to, by znaleźć sposób na monetyzowanie konkretnej grupy – mówiła Sylwia Barthel de Weydenthal.

Jej zdaniem, już wkrótce możliwa jest personalizacja oferty spożywczej. – Uważam, że to się zmieni szybciej niż myślimy – oceniała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sylwia Barthel de Weydenthal RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT    /    FRSiH 2018 RSS ALERT    /    social media RSS ALERT    /    media społecznościowe a handel RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.228.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.