Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

FRSiH 2018: Biedronka 2.0 odpowiedzią na oczekiwania konsumentów

– Żyjemy na granicy dwóch światów. Z jednej strony modna jest filozofia slow life, czyli niespieszne celebrowanie życia. Z drugiej obserwujemy pędzących pracowników korporacji, którzy nie chcą robić zakupów codziennie, bo nie mają na to czasu. Ale rozwiązania dla tych dwóch różnych grup konsumentów są spójne i spotykają się w jednym miejscu, to sklep Biedronka 2.0 - mówił Jakub Linkowski, starszy kierownik projektów w Jeronimo Martins Polska, podczas debaty "Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?" na XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

FRSiH 2018: Biedronka 2.0 odpowiedzią na oczekiwania konsumentów
Jakub Linkowski, starszy kierownik projektów w Jeronimo Martins Polska, fot. Żelazna Studio

– W layoucie 2.0 działa już ponad 2,5 tys. naszych sklepów. Proponujemy w nich nowe produkty, poszerzoną ofertę dań gotowych. Format 2.0 charakteryzuje dostępność i przejrzystość – klienci mogą szybko znaleźć poszukiwane produkty, sami decydują, ile czasu chcą spędzić w sklepie. Zwiększyliśmy również przepustowość kas poprzez kasy samoobsługowe, co jest udogodnieniem dla klientów, którzy preferują szybsze zakupy. Obsługę przyspieszają również nowoczesne metody płatności. Rozwiązania handlu dla obu grup konsumentów są więc komplementarne – tłumaczył Jakub Linkowski.

Przedstawiciel Jeronimo Martins Polska odniósł się także do kwestii premiumizacji oferty sieci handlowych, w tym dyskontów. 

– Trzeba zadać sobie pytanie, co jest dzisiaj "premium"? Metka, czas, etykieta, pochodzenie produktów, składniki? Biedronka wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Wyróżnikami są np. zupy z naszej fabryki - produkty z czystą etykietą, które na stałe zagościły w asortymencie, czy też tradycyjne mięsa wolno gotowane. Trzeba słuchać konsumenta i  tego, co dyktuje rynek – przekonywał Jakub Linkowski.

Panelista dodał, że ten rok pokazał dobitnie, że w kwestii oferty trzeba być elastycznym. – Obchodzimy 100-lecie odzyskania niepodległości, w czerwcu mieliśmy Mundial w Rosji. Starannie przygotowaliśmy się do tych wydarzeń - zarówno od strony asortymentu, jak i zacieśniania relacji z klientami, zachęcania ich do przeżywania ważnych chwil razem z Biedronką. W przeszłości dokładnie wiedzieliśmy co, w jakiej ilości i jak długo będzie na półkach. Dziś pewne jest, że sztywne oferty odchodzą do lamusa – podsumował Jakub Linkowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Jeronimo Martins Polska RSS ALERT    /    Jakub Linkowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.