Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

O budowaniu więzi między markami, a influencerami, jak to funkcjonuje i jest odbierane przez konsumentów w dzisiejszych czasach, w którym większość życia i relacji międzyludzkich przenosi się do Internetu dyskutowaliśmy w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)
fot. PTWP

Dyskusję rozpoczął Rafał Krauze, Country Manager w firmie Trnd Polska. Zdaniem panelisty media społecznościowe stały się miejscem bezpośredniego kontaktu konsumentów z markami.

– Czy media społecznościowe wykreowały influencerów? I tak, i nie. Po prostu nasz świat i życie przenikają do Internetu, w którym spędzamy więcej czasu niż w świecie rzeczywistym. Komunikacja międzyludzka poprzez różne komunikatory przeniosła się do świata wirtualnego. Internet dał szansę wypowiadania się konsumentom i bezpośredniego kontaktu z markami. Współczesne badania pokazują, że marki coraz częściej współpracują z konsumentami. Tak jest w Stanach Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii, gdzie marki wspólnie z konsumentami tworzą nowe produkty. Konsumenci potrzebują takiej interakcji z markami – tłumaczył Rafał Krauze.

Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. komunikacji marketingowej LOTTE Wedel podkreśliła, że media społecznościowe tworzą bliską relację marki z konsumentami.

– Nie wyobrażam sobie funkcjonowania dobrej marki bez obecności w Internecie. Media społecznościowe dają możliwość bycia blisko z konsumentem, bo dzisiaj konsumenci chcą na co dzień kontaktować się w Internecie, ponieważ to jest najszybsze rozwiązanie dla nich. Zauważam to po swoich doświadczeniach, ponieważ zajmuje się u nas m.in. infolinią i coraz więcej osób korzysta jednak z kontaktu przez media społecznościowe niż dzwoniąc do nas na infolinię – wyjaśniła Magdalena Kołodziejska.

– Moim zdaniem to wynika z pokolenia. Starsze osoby chętniej korzystają z tradycyjnych metod komunikacyjnych jak dzwonienie telefonem. Z kolei młode pokolenie zdecydowanie częściej sięgnie po smartfony i będzie komunikować się przez aplikacje, bo jest to ich narzędzie do komunikacji – dodał David Gaboriaud, kucharz, kulinarny coach.

Anna Sambor, wiceprezes zarządu Bakalland SA stwierdziła, że ważne w działaniach marketingowych poprzez obecność w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami jest dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej.

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    Rafał Krauze RSS ALERT    /    Trnd Polska RSS ALERT    /    David Gaboriaud RSS ALERT    /    Joanna Kaczmarek RSS ALERT    /    Chias Brothers Europe RSS ALERT    /    Magdalena Kołodziejska RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    Anna Sambor RSS ALERT    /    Bakalland RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.211.150
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.