Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FRSiH: Trend patriotyzmu konsumenckiego jest skorelowany z trendem prozdrowotnym

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-10-2016, 19:07
FRSiH: Trend patriotyzmu konsumenckiego jest skorelowany z trendem prozdrowotnym
Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego. Fot. PTWP

Trend patriotyzmu konsumenckiego jest skorelowany z trendem prozdrowotnym i jest to domena klienta zamożnego i wielkomiejskiego - mówił Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego w trakcie debaty: "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience" podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

– Uruchomiliśmy aplikację Pola, która sprawdza, czy produkt jest polski. Dziś mamy 300 tys. użytkowników i myślę, że trend patriotyzmu konsumenckiego będzie bardzo szybko rósł – mówił Piotr Trudnowski, członek zarządu Klubu Jagiellońskiego.

Dodał, że ten trend jest skorelowany z trendem prozdrowotnym i jest to domena klienta zamożnego i wielkomiejskiego. – Na przykład drogie soczki w fast foodach stylizowane są na produkty polskie, a nie zagraniczne.

- Nasza aplikacja została ciepło przyjęta w środowiskach wegetariańskich. Polski produkt jest utożsamiany ze zdrowym produktem – konsumenci uważają, że polskie produkty są bardziej naturalne – tłumaczył Piotr Trudnowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH