Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Galeria Jurajska w I półroczu: Wzrost liczby klientów, nowe sklepy i inwestycje

Pierwsze półrocze 2019 roku przyniosło Galerii Jurajskiej znaczny wzrost liczby klientów. W częstochowskim centrum handlowym przybyło także nowych sklepów. Ruszyły tam też kolejne inwestycje.

Galeria Jurajska w I półroczu: Wzrost liczby klientów, nowe sklepy i inwestycje
fot. materiały prasowe

Galeria Jurajska umacnia pozycję na regionalnym rynku - w I połowie 2019 r. centrum handlowe odwiedziło 3,4 mln klientów. W efekcie, galeria zanotowała blisko 3-procentowy wzrost liczby odwiedzających w porównaniu do takiego samego okresu przed rokiem. 

Obiektowi przez sześć miesięcy pierwszej połowy roku udało się utrzymać dodatni footfall, notując po drodze kilka znaczących wzrostów, m.in. w kwietniu o 13,5%. Takie wyniki Jurajska osiąga pomimo trudnej kondycji, w jakiej dziś znajduje się rynek, zmagający się wciąż ze spadkiem liczby klientów w centrach handlowych. 

- Wyniki, jakie notujemy w Jurajskiej pozostają od ponad roku w kontrze do ogólnopolskich wskaźników. Takie zjawisko bardzo cieszy, bo pokazuje, że jako obiekt świetnie sobie radzimy pomimo ograniczeń, jakie nałożyła ustawa o ograniczeniu handlu w niedzielę i święta. W efekcie, nie tylko 2018 rok udało się na zakończyć z rekordowym wynikiem, ale także I połowa tego roku nastraja optymizmem - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej. 

Od początku tego roku w Jurajskiej miało miejsce kilka znaczących otwarć. Ofertę wzbogaciły. m.in. pierwszy w Częstochowie salon marki Guess oraz sklep Forfiter Exclusie, którego oferta spożywczo-monopolowa dostępna jest także w niedziele wolne od handlu. W I półroczu zaprocentowały także otwarcia z końca ubiegłego roku, zwłaszcza powiększonego ponad dwukrotnie centrum rozrywki Bajkowy Labirynt. 

I połowa tego roku przyniosła także Jurajskiej nowe umowy, w tym m.in. ze spółką Foodio Concepts, która jesienią ulokuje tutaj 2 nowe koncepty Papa Diego i Van Dog. Jednocześnie także o rozwój swojej oferty zadbali obecni najemcy.  Od początku tego roku aż 20 z nich zdecydowało się przedłużyć umowę najmu z Jurajską. 

Z tego 4 podjęło decyzję o powiększeniu swojego lokalu lub relokacji na większy metraż.  Dalej w centrum działać będzie m.in. sieć McDonald’s, Cinema City, H&M, RTV Euro AGD, Pawo, Solar, Levi’s, DUKA oraz biuro podróży TUI. Jednocześnie spore grono najemców prowadzi także prace modernizacyjne, dzięki którym Jurajska wypełnia się nowymi konceptami handlowymi. 

Ale nie tylko oferta handlowa wpłynęła na wyniki pierwszego półrocza. Procentują także poczynione w zeszłym roku duże u inwestycje, zwłaszcza w ogród miejski na Bulwarze Warty i nowe strefy wypoczynku w galerii. 

Centrum od początku roku nieprzerwanie notuje wzrost liczby odwiedzających w niedziele wolne od handlu, odrabiając stopniowo straty, jakie w ten dzień wygenerowała ustawa. 

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.   

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Galeria Jurajska RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.195.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.