Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Galeria Zielone Wzgórza coraz bardziej upada?

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • Data: 08-02-2010, 09:38

Białostocka galeria Zielone Wzgórza stała się zapomnianą galerią, z której nawet najemcy butików kombinują jak uciec - pisze Gazeta Wyborcza.

Dla galerii wręcz zabójcza stała się ogromna konkurencja powstających w mieście jak grzyby po deszczu kolejnych centrów handlowych - czytamy na gazeta.pl. Ale o dziwo największymi rywalami okazały się nie usytuowane w niedalekim sąsiedztwie centra Auchan (przy ul. Produkcyjnej i Hetmańskiej), ale te w centrum miasta - Galeria Biała i Galeria Alfa. Właściciele tych obiektów natychmiast po otwarciu rozpoczęli batalię o klienta i bardzo szybko ją wygrali. Liczne happeningi i akcje promocyjne skierowane do niemal każdej grupy wiekowej, odczuwalne obniżki cen i przede wszystkim reklamy na bilboardach widoczne w całym mieście - musiały przynieść skutek. Galeria przy Wrocławskiej trochę zapomniana i niemodna stała się osiedlowym supermarketem. Po całą resztę białostoczanie, nawet ci mieszkających w jej okolicy, zaczęli jeździć do innych miejsc. Spadek zainteresowania galerią zauważyli chyba wszyscy, poza samym właścicielem, który do tej pory upiera się, że liczba odwiedzających ją z każdym rokiem się zwiększa.

- Płaciliśmy gigantyczne, nieproporcjonalne do naszych zarobków czynsze, tymczasem właściciel galerii zamiast podjąć faktyczną walkę o klienta, rozpoczął walkę z nami. Zamiast zorganizować akcję promocyjną, która położyłaby na łopatki konkurencję, Carrefour skupił się na tym, by na każdym kroku udowodnić nam jakimi jesteśmy nieudacznikami - narzekają w rozmowach z Gazetą Wyborczą byli najemcy i przypominają, że sami wielokrotnie zgłaszali właścicielowi swoje pomysły na promocję obiektu.

To właśnie najemcy prowadzili rozmowy z jednym z piłkarzy Jagiellonii, który zgodził się zostać "twarzą" galerii - informuje Gazeta Wyborcza. Z operatorami telefonii komórkowej - by stworzyć system, który do wszystkich odwiedzających galerię automatycznie wysyłał sms z informacją o promocjach. Planowali też wiele ciekawych happeningów i imprez z okazji Dnia Dziecka, Dnia Babci, Walentynek itd. Jednak - jak twierdzą najemcy - przez trzy lata funkcjonowania obiektu, wywalczyli jedynie stworzenie w galerii kącika do zabaw dla najmłodszych. Mają ogromny żal do właściciela galerii, że nie podjął nawet próby walki o klienta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH