REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Galeria Zielone Wzgórza coraz bardziej upada?

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • Data: 08-02-2010, 09:38

Białostocka galeria Zielone Wzgórza stała się zapomnianą galerią, z której nawet najemcy butików kombinują jak uciec - pisze Gazeta Wyborcza.

REKLAMA

Dla galerii wręcz zabójcza stała się ogromna konkurencja powstających w mieście jak grzyby po deszczu kolejnych centrów handlowych - czytamy na gazeta.pl. Ale o dziwo największymi rywalami okazały się nie usytuowane w niedalekim sąsiedztwie centra Auchan (przy ul. Produkcyjnej i Hetmańskiej), ale te w centrum miasta - Galeria Biała i Galeria Alfa. Właściciele tych obiektów natychmiast po otwarciu rozpoczęli batalię o klienta i bardzo szybko ją wygrali. Liczne happeningi i akcje promocyjne skierowane do niemal każdej grupy wiekowej, odczuwalne obniżki cen i przede wszystkim reklamy na bilboardach widoczne w całym mieście - musiały przynieść skutek. Galeria przy Wrocławskiej trochę zapomniana i niemodna stała się osiedlowym supermarketem. Po całą resztę białostoczanie, nawet ci mieszkających w jej okolicy, zaczęli jeździć do innych miejsc. Spadek zainteresowania galerią zauważyli chyba wszyscy, poza samym właścicielem, który do tej pory upiera się, że liczba odwiedzających ją z każdym rokiem się zwiększa.

- Płaciliśmy gigantyczne, nieproporcjonalne do naszych zarobków czynsze, tymczasem właściciel galerii zamiast podjąć faktyczną walkę o klienta, rozpoczął walkę z nami. Zamiast zorganizować akcję promocyjną, która położyłaby na łopatki konkurencję, Carrefour skupił się na tym, by na każdym kroku udowodnić nam jakimi jesteśmy nieudacznikami - narzekają w rozmowach z Gazetą Wyborczą byli najemcy i przypominają, że sami wielokrotnie zgłaszali właścicielowi swoje pomysły na promocję obiektu.

To właśnie najemcy prowadzili rozmowy z jednym z piłkarzy Jagiellonii, który zgodził się zostać "twarzą" galerii - informuje Gazeta Wyborcza. Z operatorami telefonii komórkowej - by stworzyć system, który do wszystkich odwiedzających galerię automatycznie wysyłał sms z informacją o promocjach. Planowali też wiele ciekawych happeningów i imprez z okazji Dnia Dziecka, Dnia Babci, Walentynek itd. Jednak - jak twierdzą najemcy - przez trzy lata funkcjonowania obiektu, wywalczyli jedynie stworzenie w galerii kącika do zabaw dla najmłodszych. Mają ogromny żal do właściciela galerii, że nie podjął nawet próby walki o klienta.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH