Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Galerie handlowe całkowicie zmieniły podejście do biznesu

W środę z wielką pompą otwarto Galerię Północną na warszawskiej Białołęce. Ale warszawski rynek to wyjątek. W innych miastach galerie tracą klientów, niektóre zamknięto, inne przebudowano na biurowce, a nawet na... szpital - podaje Gazeta Wyborcza.

Galerie handlowe całkowicie zmieniły podejście do biznesu
fot. shutterstock

W Polsce jest coraz więcej galerii handlowych z problemami. Kłopotem jest nie tylko duża konkurencja, ale też zmiana preferencji klientów. Czasy, w których spędzanie wolnego popołudnia na zakupach w tradycyjnej galerii postrzegano jako atrakcję dla rodzin i grup znajomych, odchodzą do lamusa.

Galeriom handlowym nie służy też smart shopping i moda na zakupy w internecie. Rośnie też skłonność do jedzenia w modnych miejscach na mieście oraz spędzania czasu na wolnym powietrzu.

Jak podaje Wyborcza, aby przetrwać w biznesie, deweloperzy nowych galerii musieli całkowicie zmienić swoje podejście do prowadzenia biznesu. Najnowsze obiekty to już głównie centra handlowo- rozrywknowe, które na rozrywkę przeznaczają nawet 25 proc. powierzchni.

Więcej w Gazecie Wyborczej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

galerie handlowe RSS ALERT    /    Galeria Północna RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.4.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.