Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Galerie Handlowe odwiedza w święta o 30 proc. więcej klientów

Okres od połowy listopada do świąt Bożego Narodzenia to dla centrów handlowych i ich najemców najgorętszy okres w roku. Ilość odwiedzających galerie wzrasta wtedy o 30 proc. w stosunku do średniej miesięcznej odwiedzalności w pozostałych miesiącach - informuje w komunikacie LinkLeaders.

Najemcy przygotowują specjalną ofertę bożonarodzeniową oraz planują szereg dodatkowych atrakcji. Zarówno zarządców galerii, jak i właścicieli sklepów łączy wspólny cel; zadowolony klient. A im wyższa liczba klientów i obroty najemców, tym większe ich zadowolenie i szansa na współpracę przy innych inwestycjach. - Centra handlowe w okresie bożonarodzeniowym podejmują szereg aktywności zachęcających klientów do odwiedzin i zakupów. Najważniejsze to przekonać klienta, że oferta, zarówno handlowa jak i rozrywkowa, danego obiektu jest najbogatsza i najbardziej wyjątkowa - mówi Agnieszka Baczyńska, Dyrektor Działu Najmu Plaza Centers.

Obiekty są spektakularnie przystrojone i oświetlone; ozdoby świąteczne, gigantyczne choinki, zapach świątecznych ciast czy specjalna muzyka mają wprawić klientów w pozytywny nastrój. Działy marketingu organizują liczne imprezy takie jak wizyty Świętego Mikołaja, konkursy z nagrodami dla całych rodzin, akcje charytatywne, pokazy taneczne czy pokazy zimowej mody. Dodatkowe działania zachęcające do odwiedzenia galerii tj. sprzedaż choinek, czy pakowanie prezentów. Takie wydarzenia odbywają się w specjalnie do tego przeznaczonej części wspólnej w galerii handlowej. Przestrzeń pod przyszłe imprezy planuje się już na etapie projektowania obiektu.

Centra wspierają swoich najemców również pod kątem promocyjnym. Komunikowanie atrakcji i zniżek przez radiowęzeł, druk dodatkowych materiałów takich jak plakaty, ulotki, specjalne gazetki czy wyświetlanie informacji dotyczącej oferty sklepów na ekranach na terenie obiektu, to tylko niektóre z działań praktykowanych przez operatorów galerii handlowych. Centra starają się dostosowywać do potrzeb kupujących. Pamiętając o tym, że większość klientów robi świąteczne zakupy w ostatniej chwili, wydłuża się godziny otwarcia obiektu do późnych godzin wieczornych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agnieszka Baczyńska RSS ALERT    /    Plaza Centers RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    Święta Bożego Narodzenia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.