Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Galerie Handlowe odwiedza w święta o 30 proc. więcej klientów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-12-2010, 18:25

Okres od połowy listopada do świąt Bożego Narodzenia to dla centrów handlowych i ich najemców najgorętszy okres w roku. Ilość odwiedzających galerie wzrasta wtedy o 30 proc. w stosunku do średniej miesięcznej odwiedzalności w pozostałych miesiącach - informuje w komunikacie LinkLeaders.

Najemcy przygotowują specjalną ofertę bożonarodzeniową oraz planują szereg dodatkowych atrakcji. Zarówno zarządców galerii, jak i właścicieli sklepów łączy wspólny cel; zadowolony klient. A im wyższa liczba klientów i obroty najemców, tym większe ich zadowolenie i szansa na współpracę przy innych inwestycjach. - Centra handlowe w okresie bożonarodzeniowym podejmują szereg aktywności zachęcających klientów do odwiedzin i zakupów. Najważniejsze to przekonać klienta, że oferta, zarówno handlowa jak i rozrywkowa, danego obiektu jest najbogatsza i najbardziej wyjątkowa - mówi Agnieszka Baczyńska, Dyrektor Działu Najmu Plaza Centers.

Obiekty są spektakularnie przystrojone i oświetlone; ozdoby świąteczne, gigantyczne choinki, zapach świątecznych ciast czy specjalna muzyka mają wprawić klientów w pozytywny nastrój. Działy marketingu organizują liczne imprezy takie jak wizyty Świętego Mikołaja, konkursy z nagrodami dla całych rodzin, akcje charytatywne, pokazy taneczne czy pokazy zimowej mody. Dodatkowe działania zachęcające do odwiedzenia galerii tj. sprzedaż choinek, czy pakowanie prezentów. Takie wydarzenia odbywają się w specjalnie do tego przeznaczonej części wspólnej w galerii handlowej. Przestrzeń pod przyszłe imprezy planuje się już na etapie projektowania obiektu.

Centra wspierają swoich najemców również pod kątem promocyjnym. Komunikowanie atrakcji i zniżek przez radiowęzeł, druk dodatkowych materiałów takich jak plakaty, ulotki, specjalne gazetki czy wyświetlanie informacji dotyczącej oferty sklepów na ekranach na terenie obiektu, to tylko niektóre z działań praktykowanych przez operatorów galerii handlowych. Centra starają się dostosowywać do potrzeb kupujących. Pamiętając o tym, że większość klientów robi świąteczne zakupy w ostatniej chwili, wydłuża się godziny otwarcia obiektu do późnych godzin wieczornych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH