Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Gazetki promocyjne supermarketów kuszą klientów świeżymi produktami

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 23-08-2011, 14:36

FMCG stanowi prawie 50 proc. oferty promocyjnej w gazetkach. Sieci handlowe próbują przyciągnąć klientów, promując w swoich gazetkach mięsa, wędliny, owoce i warzywa w przystępnych cenach - podaje dlahandlu.pl, powołując się na analizę firmy ABR SESTA, która monitoruje gazetki promocyjne ponad 140 sieci handlowych w Polsce.

Sieciami najbardziej skoncentrowanymi na produkty świeże są supermarkety i hipermarkety. W 2010 roku w supermarketach poświęcono 18 proc. powierzchni w gazetkach na produkty świeże, od początku 2011 roku już 20 proc. Do najpopularniejszych produktów z tej kategorii należą wędliny, owoce i warzywa oraz mięso, w hipermarketach na pierwszym miejscu są owoce i warzywa. Wśród sieci z kanału hipermarketów królują Carrefour i Kaufland, na trzecim miejscu jest Tesco.

ABR Sesta wytypowała 20 produktów, które najczęściej pojawiają się na pierwszej stronie w gazetkach handlowych. Zdecydowana większość to produkty świeże, dopiero na 13 miejscu pojawiła się Coca-Cola 2x2L. Wśród liderów znajdują się schab wieprzowy bez kości 1kg, karkówka wieprzowa bez kości 1kg, łopatka, ćwiartka z kurczaka czyli po prostu świeże mięso. Wśród warzyw dominują pomidory 1kg, z owoców arbuz, banany, winogrona, brzoskwinie i jabłka. Na dalszych miejscach znalazło się piwo i słodycze - produkty spoza grupy świeże, należące do FMCG. Jedynym produktem niespożywczym są pieluszki Pampers.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Angela 12-08-2013, 12:46:
Gazetki promocyjne to piękna sprawa :) Kiedyś trzeba było zbierać mnóstwo gazetek w domu, ale teraz wystarczy wejść na www.gazetkapromocyjna24.pl i wszystkie gazetki są w jednym miejscu :)
  • Jaca 23-08-2011, 15:25:
To ja się pytam, po co otwierać hipermarket 100 tys m kw.jeśli najskuteczniejsza jest promocja łopatki czy ćwiartki - może wystarczy mieć sieć sklepów (sklepików) mięsnych lub warzywnych?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 562) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.