Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Gemini Park Tychy w 2018 roku: Ponad 3,5 mln klientów

Po trzech kwartałach obecności na rynku, Gemini Park Tychy zamyka 2018 rok z liczbą ponad 3,5 mln klientów oraz powierzchnią wynajętą w ponad 95 proc.

Gemini Park Tychy to galeria handlowa, którą w 2018 roku odwiedziło blisko 3,5 mln klientów. Centrum handlowe notowało także znaczący przyrost klientów z miesiąca na miesiąc z kilkoma rekordami po drodze. 

Podczas otwarcia galerię odwiedziło aż 155 tys. klientów. Rekordowe były także wakacje. W lipcu i sierpniu galerię odwiedziło blisko 710 tys. osób. Bardzo dobrze wypadły także gorące okresy w kalendarzu handlowym, zwłaszcza pod koniec roku. W weekend towarzyszący akcji „Black Friday” galerię wybrało aż 67 tys. osób. Z kolei grudzień galeria zamknęła z rekordową liczbą blisko 460 tys. klientów. 

- Jesteśmy nową galerią na śląskim rynku, która dopiero się na nim osadza, ale już dziś widzimy jak mocną pozycje udało się nam zbudować w 2018 roku.  Gemini Park stał się obiektem nie tylko chętnie wybieranym przez mieszkańców Tychów, ale także kilkudziesięciu miast ościennych. To miało znaczący wpływ na wynik, z jakim zamykamy 2018 rok - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding. 

Galera jest dziś w ponad 95 proc. skomercjalizowana, a już ponad 50 proc. jej oferty zajmują znane polskie i zagraniczne marki modowe z TK Maxx, H&M czy brandami należącymi do LPP  SA na czele. Na I kwartał 2019 roku dyrekcja obiektu zapowiada kolejne otwarcia, zwłaszcza w segmencie modowym.

- Spore zmiany w Gemini Park szykują się w 2019 roku. Jeszcze w tym roku ma ruszyć rozbudowa galerii o dodatkowe 6,6 tys. m kw. Na nowej powierzchni ma powstać wielosalowe kino, strefa kids play oraz kolejne restauracje. W planach są także nowe otwarcia sklepów oraz inwestycje, zwłaszcza w infrastrukturę rekreacyjną.  - Mamy w planach znaczny rozwój naszej oferty rozrywkowej i sięgnięcie po możliwości jakie daje retailtainment. To znacznie wzbogaci naszą ofertę i pozwoli galerii zawalczyć o kolejnych klientów, którzy oprócz zakupów poszukują w centrach handlowych także rozrywki i wypoczynku – komentuje Anna Malcharek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Gemini Park Tychy RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.99.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.