Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Gemini Park w 2019 roku: Wzrost obrotów i liczby klientów

Chociaż 2019 rok był na rynku retail rokiem wyzwań, Gemini Park Bielsko-Biała zakończyło go nie tylko z rosnącymi obrotami, ale także ze wzrostem liczby klientów.

Gemini Park w 2019 roku: Wzrost obrotów i liczby klientów
Gemini Park, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 03-02-2020, 09:59

Gemini Park Bielsko-Biała zakończyło rok z rekordową w 10-letniej historii frekwencją sięgającą blisko 5,5 mln klientów, co stanowi wzrost liczby odwiedzających w stosunku do poprzedzającego roku. I tak, w zestawieniu z 2018 rokiem, liczba klientów tego centrum handlowego wzrosła o 1 proc.

Dla porównania w tym samym okresie galerie w całym kraju zanotowały średni spadek rzędu 2,7 proc. - podaje Top- Key. Wzrost liczby klientów, pomimo niedziel niehandlowych i kondycji rynku, pozwolił Gemini Park utrzymać się blisko 4 punkty proc. ponad indeksem ogólnopolskim. Tym samym Gemini Park znalazł się w niewielkim gronie galerii, które zanotowały w 2019 roku wzrosty.

- To już drugi rok z rzędu, kiedy skutecznie opieramy się negatywnemu trendowi footfall, który wynika przede wszystkim z wprowadzonej w życie ustawy ograniczającej handel w niedzielę i święta. Co więcej, wynik ten osiągamy w niesprzyjających dla rynku warunkach - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała. - Jest to dobra prognoza na 2020 rok, zwłaszcza, że od początku roku znów wzrosła liczba niedziel wolnych od handlu - dodaje. Dobrą prognozą na przyszłość są także obroty, jakie osiągnął Gemini Park i jego najemcy. Te w 2019 roku w porównaniu do 2018 roku wzrosły aż o 11 proc.!

Wynik również wyróżnia się na tle rynku. Ten w 2019 roku zanotował średni wzrost obrotów rzędu 1,2 proc. dla galerii w woj. śląskim i 1,9 proc. dla galerii w całym kraju. Osiągnięte w 2019 roku obroty pozwoliły Gemini Park utrzymać się odpowiednio 8,8- i 8,1-punktu proc. ponad indeksami rynkowymi notowanymi przez ReIndex. - W 2019 roku obserwowaliśmy bardzo stabilny wzrost obrotów. To wynik, który cieszy, tym bardziej, że został on osiągnięty zgodnie z naszymi założeniami i we wszystkich 12 segmentach oferty - mówi Brączek.

Galeria jest jedną z nielicznych na Podbeskidziu, która od wprowadzenia ograniczenia promuje się jako otwarta w każdą niedzielę.

Pomaga jej w tym kampania „SUPEROTWARTA”, promująca ofertę rozrywkową, spędzania czasu wolnego, usługową i gastronomiczną. Dzięki konsekwentnie realizowanemu projektowi, w 2019 roku w porównaniu do 2018 centrum zanotowało 17 proc. wzrost footfall w niedziele wolne od handlu. Co więcej, niedzielna frekwencja stanowi już 50 proc. średniej dziennej liczby odwiedzin notowanej w 2019 r.

więcej informacji:

Gemini Park RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.245.125
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.