REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Gemius: E-sklep to wizytówka firmy i okazja do kontaktu z konsumentami

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 23-12-2013, 13:41
Gemius: E-sklep to wizytówka firmy i okazja do kontaktu z konsumentami
Mateusz Gordon, ekspert Gemius ds. e-handlu

- Producenci żywności coraz częściej decydują się na otwarcie własnego sklepu internetowego. Na pewno w uzasadnionych przypadkach jest to racjonalna decyzja, ponieważ sklep internetowy może służyć budowaniu wizerunku firmy jako nowoczesnej oraz bliższej swoim klientom - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Mateusz Gordon, ekspert Gemius ds. e-handlu.

REKLAMA

Mateusz Gordon, ekspert Gemius ds. e-handlu, twierdzi, że dzisiaj sklep to już nie tylko wizytówka firmy, ale także pole do interakcji z konsumentami: dokonania zakupu, zadania pytania, napisania opinii i wreszcie zapoznania się z pełnym asortymentem, na który nie zawsze jest miejsce na półce w sklepie tradycyjnym.

- Sprzedaż w tego typu serwisach rośnie nawet o kilkaset procent, niemniej jednak nadal jest to efekt niskiej bazy - dodaje ekspert.

Koszt założenia sklepu internetowego jest na tyle niski, że nawet w sytuacji, w której producent nie jest nastawiony na jego intensywny rozwój, warto to zrobić, chociażby ze względów wizerunkowych - twierdzi ekspert. - Są oczywiście branże, w których powodzenie takiego projektu ma znacznie większe szanse. Myślę tu o branżach, w których: występuje duża powtarzalność zamawianego produktu i duże przywiązanie do marki (np. kawa, karma dla psów, filtry do wody), portfolio produktów jest bardzo szerokie i listing na tradycyjnej półce może być utrudniony, produkt może być zamawiany w większych ilościach dla firm lub na imprezy okolicznościowe (np. alkohol, napoje), produkty są dostępne w sklepach specjalistycznych (np. ekologicznych), do których nie każdy ma łatwy dostęp (np. produkty bio) - mówi Mateusz Gordon.

 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tomek Kwiecinski 27-12-2013, 16:43:
Od końca stycznia każdy sklep stacjonarny handlujący FMCG będzie mógł stworzyć swój sklep online w kilka godzin roboczych w galerii sklepów SUPERSAM
www.supersam.pl jest zintegrowany z systemami PSI, Kucharscy, SmallBusiness, Subiekt, PC Market oraz posiada bazę 38tyś artykułów spożywczych ze zdjęciami i dopieszczonymi opisami.
Dzięki temu właściciel sklepu nie musi się zupełnie martwić o infrastrukturę IT czy opisy produktów
Stany magazynowe i ceny są aktualizowane w czasie rzeczywistym. Zamówienia przez Internet można odbierane są w sklepie lub z dostawą do domu w zależności od możliwości logistycznych sklepu a wszystko bez żadnych kosztów startowych z niskim miesięcznym abonamentem

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH