REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Gerber stawia na sponsoring

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2010, 14:53

W kwietniu oraz w maju 2010 r. marka GERBER objęła sponsoringiem popularne w Polsce programy telewizyjne. W kwietniu GERBER sponsoruje serial „M jak Miłość", emitowany na antenie TVP2 jak również „Wieczorynkę" oraz poranne pasmo serialowe dla dzieci w TVP1. W maju spoty sponsorskie będą się pojawiać przed serialem „Na Wspólnej" emitowanym przez TVN, programem „Między nami Rodzicami" w stacji TVN Style oraz „Wieczorynką", a także w porannym paśmie serialowym dla dzieciw TVP1.

REKLAMA

Kampania sponsoringowa w telewizji obejmuje cztery wersje spotów, których teksty nawiązują do programów telewizyjnych objętych kampanią. Spoty nawiązują do kampanii reklamowej GERBER wspierającej wszystkie produkty z portfolio tej marki. Bohaterami spotów są dzieci wyglądające podobnie do znanych i lubianych postaci z filmów przygodowych. Mali poszukiwacze przygód, „polują" na smakołyki GERBER, które dają im energię potrzebną do odkrywania świata poprzez małe-wielkie przygody. Spoty kampanii sponsoringowej przygotowała agencja Legend Group.

Kampania sponsoringowa jest elementem szerszego wsparcia produktów GERBER, które obejmuje też działania reklamowe w Internecie oraz w prasie parentingowej i kobiecej. W chwili obecnej silną kampanią prasową w tytułach parentingowych wspierane są nowe Zupki GERBER. Hasło kampanii wspierającej Zupki to „Na duży apetyt małego rozbójnika", a jej bohaterem jest maluch wyglądający podobnie do znanego bohatera filmów przygodowych - Janosika. Kampanię prasową również przygotowała agencja Legend Group.

„Kampania sponsoringowa GERBER to kolejna odsłona realizowanych do tej pory na szeroką skalę działań marketingowych, promujących zarówno nowości jak i znane już rodzicom produkty GERBER. Najnowsza kampania sponsoringowa pozwala marce GERBER zaprezentować się konsumentom z innej strony, kiedy oglądają swoje ulubione programy telewizyjne, co buduje jej pozytywny wizerunek" - powiedziała Beata Dziwulska, Product Manager w Nestlé Nutrition odpowiedzialna za markę Gerber.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH